Links en tips > Websites, artikelen, tips

Stammtisch

<< < (2/7) > >>

Martijn W:
Hoi Piet,

Het is natuurlijk geen verwijt, en al helemaal naar jou toe. Gewoon een constatering. Blijkbaar is er genoeg goede informatie beschikbaar dus blijven vragen en discussies achterwege. Maar het was ooit wel eens wat levendiger....

Gr.Martijn

ArievH:
Tja Martijn op dit moment heb ik het veel te druk om met de techniek van de baan bezig te houden. Mijn dagelijks werk vraagt ontzettend veel aandacht en energie. Te veel om mijn hoofd leeg te maken voor de hobby. af en toe werk ik aan scenery zaken in de hoop die straks weer op het forum te laten zien. Want zeker na mijn laatste up-dates van de voortgang met het bouwen van een baan is er best wel het e.e.a verandert. Jullie houden het nog tegoed.  Over een half jaar hoop ik na 51 jaar mijn bijdrage aan de maatschappij te hebben gegeven wat meer tijd voor de hobby te hebben. Helaas liggen de modellen die ik van je hebt overgenomen nog in het doosje in de kast dat was niet de bedoeling maar soms lopen zaken zo. 

Martijn W:
Hallo Arie, nou is drukte natuurlijk wel een luxe (zo lang er geen 'te' voor staat). En zeker met het vooruitzicht van je pensioen -begrijp ik- is dat goed vol te houden. En voor al die tijd heb jij natuurlijk een project klaar liggen om straks in te duiken. Veel succes in je laatste maanden! Gr.Martijn

Dirk Baas:
Eigenlijk dankzij de corona is de treinhobby weer ontdekt.
Jongeren, althans < 60 jaar hebben de treinen weer gevonden en dat is toe te juichen.
Mede door de digitalisering van het (kleine) spoor is de oubollige spruitjeslucht (3 x woordwaarde) verdwenen en past in de opvattingen van de huidige tijd.


Klinkt eigenlijk wel serieus  :D , maar is niet de bedoeling.
Het orakel uit Betondorp zei het al: "Alles heb twee kanten".


Momenteel schijnt het zonnetje, dus genieten
👍


Gr,


Dirk

Martijn W:
Als dat zo is, dan is dat mooi meegenomen.
Maar volgens mij moet dat nog blijken....
Het zou wel een boost zijn voor de hobby,
want op langere termijn word het anders een moeilijk verhaal (nieuwe modellen bijv)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie