Ik gebruik materialen die ik op dit moment voorhanden heb.
De wanden zijn gemaakt van jawel trap materiaal maar dan andersom gebruikt , daar had ik nog 4 platen van liggen.
In het trappen huis zit ook nog en 2 mm ledje (warm/wit) onzichtbaar weggewerkt (anders breken de fallers hun nek he)
De muurtjes zijn gemaakt van restmateriaal stoeptegels.
Morgen ga ik de muurtjes afwerken en een kleurtje geven.
Dan kan dinsdag de plaat multiplex pas geschaafd worden en voorzien worden van diverse gaten (dit moet buiten gebeuren van wege het stof en schaafsel ).
Deze is nodig om het perron de juiste hoogte te geven ten opzichte van de Roco line rail met bedding (22 mm) zodat de fallers soepel uit en in kunnen stappen).
En wat tijdperk betreft het is gewoon tijdperk hans , het station waar ik nu mee bezig ben is een modern station als deze klaar is dan ga ik het maliebaan station verder opbouwen.
Ook moet ik morgen asb's van mijn Piko Benelux Hondekop monteren die waren er af gelopen en aangezien ik dat eerder gedaan heb weet ik dat dat een rotklusje is (ik heb nieuwe op voorraad).
Als de perrons zover zijn ga ik aan de kappen beginnen met geïntegreerde verlichting , daar moet ik mijn denkhoofd nog over laten denken.
Vooral het doorzichtige dak materiaal moet ik nog zien te vinden , staanders en spanten maat ik van kunststof profielen.
Al met al houd het me van de straat.
Gr.
Hans