Programma's > TrainController Gold

Positieve ervaring met KPF Zeller

<< < (2/13) > >>

Ferry Posthuma:
De nieuw geleverde Speed-Cat geinstalleerd en direct werken!! Zat een CDROM bij met versie 4 i.p.v. versie 3 die ik nog had. Ook dit werkt goed. Heb nu mijn rode DE-1 zonder NS-logo uiteindelijk ook kunnen kalibreren.

Ferry

dito:
Hallo
Ik lees dat jullie kalibreren met de versie ''gold'' maar kan dat ook met de ''silver''?In de gbruiksaanwijzing staat het enkel aangeduid voor de ''gold''.
Herman

Ferry Posthuma:
Dag Dito,

Ik heb geen idee omdat ik TC Silver niet ken. Je kunt TC Silver altijd downloaden en gedurende de try-out periode volledig uitproberen, echter na 15 minuten gaat hij off line, dus van de baan af. Onder lokomotief, properties en dan de tab speedcontrole moet het eventueel te vinden zijn, net als bij TC Gold.

P.Heinst:
Herman,

Ook bij zilver kun je kalibreren, dit gaat hetzelfde als in Gold.

Ga naar de eigenschappen van de lok die je wilt kalibreren, dan aandrijving (antrieb), automatischbedrijf (autmatikbetreib), Erweitertes Fein-Tuning aan vinken en indrukken en dan snelheidsprofiel (geschwindigkeitprofiel) en dan je juiste invullingen.

Gr Piet

GerardWassink:
De rollenbank wordt alleen met Gold ondersteund.


Overigens had ik nog even ruzie met de speedcat. Er zit een rollertje in met een excentrisch dingetje er aan dat vermoedelijk een fotocelletje onderbreekt of zo. Die bleef af en toe haken. Daardoor kreeg ik hele onregelmatige grafieken.

Op hetzelfde asje als dat rolletje met excentrisch palletje zat ook een ringetje en dat zat aan de binnenkant. Leek me niet logisch. Heb het ringetje verplaatst naar de buitenzijde. Speedcat loopt nu beter. Raar trouwens dat ze dit rolletje van aluminium lijken te hebben gemaakt. Af en toe haakt hij toch nog. misschien maar eens even een zuchtje olie er tussen...

Op zich wel een fijn ding!

Het kalibratieproces gaat veel sneller zo...

Gerard

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie