21
Nieuwe leden graag even voorstellen / Re: Oude hobby weer opgepakt
« Laatste bericht door Dirk Baas Gepost op 2026-04-11, 23:46:13 »Huib, welkom hier op het forum.
Prima om als herintreder opnieuw te gaan "sporen". Het is een veelzijdige hobby, die je naar believen en behoefte kunt beoefenen.
De stap van analoog naar digitaal is een boeiende, maar bovenal een pittige stap, die je, als je dat wenst, gefaseerd kunt uitvoeren.
Ik lees, dat je een Z21 hebt weten te bemachtigen, da's pittig, of is het een z21?
In ieder geval mochten er vragen zijn, stel ze hier gerust en er zal ongetwijfeld wel iemand reageren.
Dus, veel plezier.
Prima om als herintreder opnieuw te gaan "sporen". Het is een veelzijdige hobby, die je naar believen en behoefte kunt beoefenen.
De stap van analoog naar digitaal is een boeiende, maar bovenal een pittige stap, die je, als je dat wenst, gefaseerd kunt uitvoeren.
Ik lees, dat je een Z21 hebt weten te bemachtigen, da's pittig, of is het een z21?
In ieder geval mochten er vragen zijn, stel ze hier gerust en er zal ongetwijfeld wel iemand reageren.
Dus, veel plezier.

Recente berichten