Electronica > Algemeen

transformatoren

<< < (2/3) > >>

Rob Manenschijn:
Volgens Wikipedia is/was de maximale snelheid 80Mph (130km), dus dat is nog wel een stevige snelheid voor zo'n geval.

Rob

GerardWassink:
Ik heb nog geen enkele (privé) modelbaan gezien waar treinen op een realistische wijze met een schaalsnelheid van 130 km/u konden rijden. Dat is echt een belachelijk hoge snelheid voor een modelbaan.

Dat is dan ook de reden dat het eerste wat ik met nieuwe modellen (na het inrijden) doe, is het instellen in de decoder van een maximum snelheid van ± 60 km/u. (voor US rijders: da's zo'n 38 mph).

Dan rijden ze tenminste wat realistisch en hoeven we geen vangrails langs de veel te krappe bochten te plaatsen... :D

Rob Manenschijn:
Gerard,

Dan nodig ik je bij deze uit om eens een keer op de FMC te komen kijken. Daar rijden stomers rond met snelheden waar de Thalys niet aan tippen kan. ;)  ;D ;D ;D

Rob

opa-bullcat:
Ja Rob dat kan natuurlijk wel, maar of het mooi is is vers 2, de bergen maak je ook niet op schaal neem ik aan dus mag de snelheid ook wel wat omlaag. toch?

P.Heinst:
Hans,

bergen op schaal?
dan morgen naar bouw en woningtoezicht en de plannen voor de aanbouw wijzigen, je mag er dan wel een flat van 5 verdiepingen er op bouwen, fundering ook verstevigen.

Gr Piet

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie