Layout en Materieel > Mijn Layout
Bouw van een vierlandenbaan.
Martijn W:
Hoi Henny,
Volgens mij is 'laag drempelig' -TC- een stuk vriendelijker in gebruik en vooral voorbereiding. Ik ken iTrain niet uit gebruikservaring maar als ik jouw laatste post lees dan weet ik genoeg!
Gr.Martijn
opa-bullcat:
Ik heb hier EN iTrain EN TC gold licenties, maar als ik jullie begrijp is TC makkelijker, ik ben benieuwd wie mij dan gaat helpen mocht ik mijn baan erin zetten tzt, ik heb TC opgestart, even wat getekend en toen ging bij mij het licht al uit :( en dat was dan alleen nog maar een pendelbaantje met links 2 en rechts 3 spoortjes, terwijl ik dat in iTrain wel werkend kreeg.
Maar ja ik is al oud dus lees makkelijker nederlands als engels en al helemaal geen duits. ze moeten gewoon TC eens vertalen in het nederlands, ja ik weet dat er een wiki van is, maar rechtstreeks in de software zelf is iets makkelijker,
Martijn W:
Ik zal niet zeggen of iTrain dan wel TC gemakkelijker is. Ik heb met geen van beiden gewerkt, integendeel ben net een paar voorzichtige daagjes in Rocomotion bezig.
Ben met je eens dat een NL handleiding wel wenselijk is. In de software zou helemaal mooi zijn maar de NL-talige markt is te klein waarschijnlijk zodat ze dat niet belangrijk vinden bij Freiwald.
P.Heinst:
Er is toch een nederlandse handleiding op het forum
Gr Piet
GerardWassink:
Ik heb alle mij bekende software geprobeerd, Rocomotion, iTrain, Koploper, Rocrail en TrainController.
TrainController wint op alle fronten, en al zeker wat betreft gebuikersvriendelijkheid.
Zie hier voor mijn overwegingen.
Gerard
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie