Auteur Topic: Rail 2014  (gelezen 9850 keer)

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Rail 2014
« Gepost op: 2014-02-07, 00:24:27 »
Binnenkort, om precies te zijn op 21+22+13 februari wederom RAIL in Houten. Wie gaat er naar toe????

http://www.rail.nl/
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 395
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: Rail 2014
« Reactie #1 Gepost op: 2014-02-11, 07:27:18 »
Ik hoop er de 22ste met mijn schoonzoon naar toe te gaan.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Rail 2014
« Reactie #2 Gepost op: 2014-02-11, 19:51:37 »
Ik weet het zelf nog niet helemaal zeker dit jaar maar als dan vrijwel zeker op de zondag.
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Henryspoor

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 34
  • Waardering: 2
  • Het is fijn met de trein
Re: Rail 2014
« Reactie #3 Gepost op: 2014-02-27, 21:51:56 »
Ik zie jullie berichten nu pas.

Ik heb 2 dagen op de beurs gestaan met de Railclub Utrecht. Ik heb de gelijkstroombaan bediend met, natuurlijk, Roco handhelds. Jammer dat ik het nu pas zie, want zo kun je nog eens iemand in levende lijve ontmoeten. Wij staan weer op Eurospoor. Dat is op 24, 25 en 26 oktober.

Groeten,
Henry

Roco centrale's 10764 en 10785 en 2 rode Roco handcontrollers en 2 terugmeldmodules Roco 10787 en 2 Littfinski GMB-8's en Rocomotion op laptop.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Rail 2014
« Reactie #4 Gepost op: 2014-03-04, 18:58:14 »
En ik heb nog wel even bij jullie baan staan kijken :-)
Jullie Z baan had ik trouwens nog nooit gezien. Zag er erg goed uit!
Ik ben in elk geval zeker op Eurospoor te vinden in oktober (lijkt ver weg maar weer zo daar).

Ik vond Rail trouwens erg druk dit jaar maar dat kan ook verbeelding zijn. De uitbreiding (Meidoornhal) heeft in elk geval goed gedaan. Er was nu nog meer te zien en kwalitatief vaak hele knappe doordachte afgewerkte banen. Goede inspiratie voor thuis.

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Henryspoor

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 34
  • Waardering: 2
  • Het is fijn met de trein
Re: Rail 2014
« Reactie #5 Gepost op: 2014-03-04, 21:33:29 »
Hoi Martijn,

ik stond eerlijk gezegd ook te kijken van het hoge niveau van de banen in vergelijking met vorig jaar.  ;D

Ik ben zelf helemaal weg van de Zwitserland banen.

Op Eurospoor hebben wij ook weer de blauwe clubtruien aan en ook een naambatch op; je moet mij dan wel kunnen vinden. Ik weet niet of ik dan alle dagen daar ben, dus tegen die tijd moet je maar even vragen wanneer ik er ben.

Groeten,
Henry
Roco centrale's 10764 en 10785 en 2 rode Roco handcontrollers en 2 terugmeldmodules Roco 10787 en 2 Littfinski GMB-8's en Rocomotion op laptop.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Rail 2014
« Reactie #6 Gepost op: 2014-03-04, 21:58:54 »
Henry,

Prima, we hebben het er tegen die tijd nog wel een keer over. Weet je al met welke baan jullie op Eurospoor gaan staan?

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Henryspoor

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 34
  • Waardering: 2
  • Het is fijn met de trein
Re: Rail 2014
« Reactie #7 Gepost op: 2014-03-04, 22:04:20 »
Ik verwacht dezelfde banen als in Houten, dus de N-baan, de Z-baan en de HO gelijkstroombaan. Het is wel de bedoeling om tegen die tijd wat nieuwe modules gemaakt te hebben en die worden er dan tussen gevoegd. Ook wordt de volgorde van de modules wel eens aangepast waardoor het ineens een andere baan lijkt. E.e.a. is ook afhankelijk van de ruimte en indeling die we ter beschikking krijgen op een beurs.

Groeten,
Henry
Roco centrale's 10764 en 10785 en 2 rode Roco handcontrollers en 2 terugmeldmodules Roco 10787 en 2 Littfinski GMB-8's en Rocomotion op laptop.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Rail 2014
« Reactie #8 Gepost op: 2014-03-05, 21:48:54 »
hoi Henry,

Ik begrijp het helemaal. Jullie pakken trouwens toch altijd groots uit op Eurospoor. Heb jullie Z-baan uitgebreid gefotografeerd op Rail. Binnenkort -moet ze nog verkleinen etc- zet ik ze op mijn Flickr pagina's. Zal je wel even een seintje geven tegen die tijd.

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Rail 2014
« Reactie #9 Gepost op: 2014-03-21, 17:02:24 »
Henry,

Nog even een vraagje over Rail2014. Ben met de foto's bezig dus vandaar; tegenover jullie Z-baan stond een H0 baan met 2e wereldoorlog als thema, dit was volgens mij ook een baan van jullie, klopt dat?

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Henryspoor

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 34
  • Waardering: 2
  • Het is fijn met de trein
Re: Rail 2014
« Reactie #10 Gepost op: 2014-03-21, 20:20:37 »
Hoi Martijn,

bij mijn weten hebben wij geen modelbaan met het thema WOII. Welke club die baan tegenover onze Z-baan had staan weet ik niet, want deze baan is mij niet opgevallen. Ik was nogal druk met het bedienen van onze gelijkstroombaan  ;D

Groeten,
Henry
Roco centrale's 10764 en 10785 en 2 rode Roco handcontrollers en 2 terugmeldmodules Roco 10787 en 2 Littfinski GMB-8's en Rocomotion op laptop.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Rail 2014
« Reactie #11 Gepost op: 2014-03-22, 12:39:20 »
Henry,

Ja, begrijp ik 8) okay jammer dan snuffel ik even verder. Ben toch benieuwd wie/wat dat dan was want heeft een paar leuke plaatjes opgeleverd.

Groeten,
Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Henryspoor

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 34
  • Waardering: 2
  • Het is fijn met de trein
Re: Rail 2014
« Reactie #12 Gepost op: 2014-03-22, 14:51:01 »
Hoi Martijn,

je zou nog kunnen kijken op de plattegrond van Eurospoor. Misschien staat die nog op hun website of anders in de Eurospoorkrant.

groeten,
Henry
Roco centrale's 10764 en 10785 en 2 rode Roco handcontrollers en 2 terugmeldmodules Roco 10787 en 2 Littfinski GMB-8's en Rocomotion op laptop.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Rail 2014
« Reactie #13 Gepost op: 2014-03-22, 18:00:13 »
Henry,

Helaas heb daar nog even gekeken op de site maar niets concreets te vinden. Misschien loop ik er binnenkort tegenaan ergens.

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Rail 2014
« Reactie #14 Gepost op: 2014-03-23, 13:13:50 »
Henny,

Het blijkt een N module van jullie club te zijn die nog niet ingepast is op jullie N-baan maar wel al op Rail te bewonderen was. Maar dat je dat niet weet kan ik me voorstellen, jullie vereniging is namelijk wel erg groot met veel lopende 'projecten' en als je dan puur H0 doet.....

Groeten,
Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor