Auteur Topic: Rocomotion Update  (gelezen 6959 keer)

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Rocomotion Update
« Gepost op: 2014-03-05, 21:44:58 »
Ik zat op de update pagina bij Roco te kijken; http://www.roco.cc/de/service/downloads/multimaus/index.html
Helemaal onderaan de pagina staat een update; Rocomotion Software - Upgrade v.5.9 A1: "Rocomotion_59_A1.zip"
Zelf ben ik in het bezit van Rocomotion Version 5.9 A1.
Is deze update op de Roco pagina nu een update NAAR mijn versie of een noodzakelijke update VAN mijn versie?
Weet iemand dit?

Mvg
Martijn

PS overigens worden er op die pagina meerdere updates aangeboden (MultizentralePro, MultimausPro) waarvan ik niet weet of ik ze noodzakelijkerwijs moet uitvoeren. Het is jammer dat er geen verschijningsdatums oid bij staan.

H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Rocomotion Update
« Reactie #1 Gepost op: 2014-03-12, 22:14:58 »
Piet,

Weet jij dit toevallig van de Rocomotion versie? Heb ook een mail naar Roco gestuurd maar nog steeds geen antwoord.
Over de andere updates ben ik inmiddels op de hoogte.

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Rocomotion Update
« Reactie #2 Gepost op: 2014-03-13, 11:57:47 »
Martijn,

De versie 5,9 A1 is de laatste versie van Roco en bestaal langere tijd

Welke versie dat jij gebruikt kun je controleren door Rocomotion op te starten en op hilfe en dan op info te klikken en dan komt er een schermpje met de versie
Als je een anderer hebt dan kun je deze gewoon updaten en erover heen installeren, alle voorgaande instellingen worden meegenomen, gaat vanzelf.

Gr Piet
« Laatst bewerkt op: 2014-03-13, 12:01:22 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Rocomotion Update
« Reactie #3 Gepost op: 2014-03-15, 14:04:30 »
Piet merci, ik heb de laatste versie dus hoeft niet te updaten. Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor