Auteur Topic: WK voetbal of ???????  (gelezen 9734 keer)

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
WK voetbal of ???????
« Gepost op: 2014-06-17, 19:53:36 »
Hallo collega modelspoor liefhebbers,
Lijkt een stuk rustiger dan anders, de oorzaak laat zich raden. Combinatie van 'zomer' en WK voetbal? Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe de rest de huidige tijden beleeft. Ligt het modelspoorgebeuren bij jou op een lager pitje in de 'goed weer maanden' en sterker nog, ligt het momenteel zelfs helemaal stil door het WK voetbal of dadelijk door de Tour de France???
Sportieve groet,
Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Nicoh

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 319
  • Waardering: 4
Re: WK voetbal of ???????
« Reactie #1 Gepost op: 2014-06-17, 23:42:43 »
Bij mij ligt het redelijk stil door het jaargetijde.
Vakantie en dat soort dingen
Dit wil niet zeggen dat ik geen voetbal kijk, maar ik blijf er niet voor thuis.
De tour is nog niet begonnen en als het mogelijk is volg ik dat ook wel.
In september komt iedereen wel weer wat los op het forum
Groeten Nico
H0, Traincontroller Gold, versie 9 ,  Multimaus, Geoline, Litfinski GMB8. Loks: Hollands. taal voor TC: Duits.

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 401
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: WK voetbal of ???????
« Reactie #2 Gepost op: 2014-06-18, 16:02:48 »
Ik heb niet zo veel belangstelling voor het voetbal. Ik ben gewoon nog volop aan het bouwen aan de baan. Een leuke uitdaging om volgende week zaterdag, als ik DV mijn verjaardag hoop te vieren, de baan zover rond te hebben dat er op het hoofdspoor gereden kan worden. monitor er boven met een demo versie van Tc... Spannend of het gaat lukken. heb niet zoveel vrije tijd.

 
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: WK voetbal of ???????
« Reactie #3 Gepost op: 2014-06-21, 15:09:50 »
Ja bij mij ligt het nu eigenlijk ook echt stil. Behalve op het net de diverse dingen blijven lezen en volgen doe ik momenteel niets. Ik volg de wereldbeker op de voet net zoals straks de Tour de France. Maar daar gaat al een stuk minder tijd inzitten. Prachtige evenementen! Als dat achter de rug is dan is er weer tijd genoeg voor de modelspoorhobby tenzij de zomer er eentje word om in te lijsten.... Hoe dan ook, iedereen weer een prettig weekend.
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline trikers

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 131
  • Waardering: 0
Re: WK voetbal of ???????
« Reactie #4 Gepost op: 2014-06-21, 16:06:25 »
Beste Martijn,

Hier gaan we deze zomer lekker verder met het modelspoor, druk bezig met opstarten van rocomotion met proefbaan. Deze week bij infodag geweest van Roco/fleischmann bij Het Winkeltje in Dordrecht. Was zeer geslaagd echt een aanrader, toch nog weer wat opgestoken. Gelukkig kan je hier ook altijd met je vragen terecht en hebben we natuurlijk veel aan Piet ik ben erg blij met zijn vertalingen van diverse handleidingen. Kan me zelf aardig redden met Duits en Engels maar de fijne kneepjes te lezen doe je toch liever in je "eigen" taal.

Mvg Henk

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: WK voetbal of ???????
« Reactie #5 Gepost op: 2014-06-28, 17:05:33 »
Haha Rob, nee hoor! Als dit feestje dadelijk voorbij is dan ga ik weer lekker verder met zo veel mogelijk modelspoor in de vrije tijd die ik heb!
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Re: WK voetbal of ???????
« Reactie #6 Gepost op: 2014-06-28, 18:43:45 »
Hallo iedereen,

Bij mij ligt het nu ongeveer anderhalf jaar stil wegens gezondheidsproblemen, maar ik blijf het wel volgen en als ik me maar even wat beter voel ga ik terug aan het plannen/bijschaven en mooie voorbeelden bekijken op youtube.
Helaas enkel nog maar op de computer (de baan ligt al flink onder het stof, dus dat wordt al een probleem voor de toekomst), maar de modeltrein microbe zit zó diep dat ze me altijd bezig zal houden  ;) .

Groetjes, Bertus
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: WK voetbal of ???????
« Reactie #7 Gepost op: 2014-07-03, 21:43:48 »
Bertus, dan wens ik je een goed herstel want dat gaat boven alles natuurlijk. Dan is een modelspoorbaan maar marginaal net als alle sport deze zomer.

We gaan nu wel richting goud natuurlijk, mocht dat zo blijken in de vroege uren van 14 july dan is er wel ergens een foeilelijke oranje wk-loc te verwachten........
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Re: WK voetbal of ???????
« Reactie #8 Gepost op: 2014-07-03, 23:10:11 »
Martijn,

Het kan ook nog een zwart/geel/rode loc worden hé  ;)

Jammer dat we niet samen de finale kunnen spelen , hooguit de halve finale is mogelijk tussen België en Nederland.

Groeten, Bertus
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: WK voetbal of ???????
« Reactie #9 Gepost op: 2014-07-03, 23:27:15 »
Daar kan ik hartelijk om juichen in dat geval, zo lang die kleuren dan maar verticaal bedrukt worden :-)
En dan eerst een halve finale derby der lage landen, het wk is nu al zo goed! Veel succes!
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Re: WK voetbal of ???????
« Reactie #10 Gepost op: 2014-07-12, 20:39:05 »
Hoi Rob,

Dat verhaal over de Belgische vlag is compleet nieuw voor mij, had ik nog nooit iets over gehoord.
Zo leert een mens nog eens iets bij hé  ;) . Voorlopig mag de vlag van mij zo blijven hoor, al zal in
een verre toekomst het rood er nog wel eens af vallen denk ik als Vlaanderen ooit nog eens een
onafhankelijke staat wordt (daar ijvert het Vlaamse volk al eeuwen voor).

Ondertussen ligt Oranje helaas uit de finale (had het jullie best gegund hoor) en zal het wel Duitsland
worden vermoed ik. Jullie kunnen wel nog Brazilië helemaal kopje onder duwen, al is dat niet netjes
tegenover het gastland  ;) .

Groetjes, Bertus
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen