Auteur Topic: Eurospoor 2014  (gelezen 8782 keer)

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Eurospoor 2014
« Gepost op: 2014-10-07, 21:17:52 »
Hallo Forum!
Het is erg stil nog momenteel, waarschijnlijk door het goede weer zit iedereen nog in een soort van 'zomer-modus'. Persoonlijk heb ik niets meer gedaan aan de hobby door vakantie in September en aansluitend bestraten rondom het huis, zeg maar scenery 1:1 :-) Maar binnenkort is het Eurospoor, altijd een mooi moment om met modelspoor het herfst/winter seizoen in te gaan!

24+25+26 Oktober, Eurospoor te Utrecht; www.eurospoor.nl voor details en tickets met korting.
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Eurospoor 2014
« Reactie #1 Gepost op: 2014-10-16, 20:46:42 »
Hoi Rob,
Iedereen heeft zo zijn redenen om uitstapjes juist wel of niet te maken. Maar dat tegenwoordig een dagje 'evenement' niet goedkoop meer is is een understatement. Stel je voor je hebt 3 puberende zonen die ook graag mee willen!
Enfin, ik meld dat hier alleen maar om iedereen er aan te herinneren..... Overigens vind ik je opmerking over de combikaarten wel hout snijden. Je zou juist bij EuroSPOOR wel zo'n arrangement mogen verwachten!!!! Ik ga dit toch even doorspelen aan de organisatie van ES.
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Eurospoor 2014
« Reactie #2 Gepost op: 2014-10-17, 00:12:19 »
Rob, er schijnt een of andere actie via Kruitvat te lopen, Eurospoor tickets + gereduceerde treinkaarten naar Utrecht CS vv.
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Nicoh

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 319
  • Waardering: 4
Re: Eurospoor 2014
« Reactie #3 Gepost op: 2014-10-17, 14:12:32 »
Is het misschien leuk om te weten wie er wel gaan en op welke dag?
Dit geeft dan gelijk aan of dit soort evenementen nog wel in trek zijn
Ik ben voornemens om vrijdag te gaan
Groeten Nico
H0, Traincontroller Gold, versie 9 ,  Multimaus, Geoline, Litfinski GMB8. Loks: Hollands. taal voor TC: Duits.

Offline Nicoh

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 319
  • Waardering: 4
Re: Eurospoor 2014
« Reactie #4 Gepost op: 2014-10-19, 00:09:28 »
Zeker geen interessante opmerking?
Niemand reageert
Groeten Nico
H0, Traincontroller Gold, versie 9 ,  Multimaus, Geoline, Litfinski GMB8. Loks: Hollands. taal voor TC: Duits.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Eurospoor 2014
« Reactie #5 Gepost op: 2014-10-19, 15:06:07 »
@Rob; Had even contact gezocht met de mensen achter Eurospoor en die vertelden me over een actie via Kruitvat. Nu was ik wat te snel met terug antwoorden hier want blijkt niet de 'combi' regeling die jij bedoeld. Vind dat wel, net als jou, een gemis voor een TREIN-evenement. Enfin, mijn opmerking over dure evenementen was meer in z'n algemeenheid. Wat je ook doet, op vakantie gaan, een kop koffie midden in Venetiƫ, avondje theater of wat dan ook, de prijzen zijn schaamteloos duur. Maar met zo'n discussie gaan we niet alleen off topic maar ook nog eens off-site.

@Nicoh; jawel hoor was zeker een goede opmerking alleen het is wat Rob zegt, er zijn hier niet zo heel veel leden actief dus kan soms even duren voor er reactie komt. Ik ga in ieder geval en waarschijnlijk vrijdag hoewel ik flexibel ben dus kan zomaar de zaterdag of zelfs zondag worden.
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Eeken

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 51
  • Waardering: 0
Re: Eurospoor 2014
« Reactie #6 Gepost op: 2014-10-19, 21:47:54 »
Ik ga zaterdag of zondag.
Marco

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Eurospoor 2014
« Reactie #7 Gepost op: 2014-10-21, 20:30:48 »
Voor de liefhebbers, was afgelopen weekend even op de Modelspoor Expo in Leuven. Stonden zo'n 30 banen (wel een groot deel daarvan minibaantjes oftewel diorama's) waarvan ik er een aantal goed heb kunnen fotograferen. De eerste foto's staan online op mijn Flickr account; https://www.flickr.com/photos/27262916@N00/
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Re: Eurospoor 2014
« Reactie #8 Gepost op: 2014-10-24, 17:54:16 »
Bedankt Martijn!

Ik had erg gehoopt er naartoe te kunnen (Leuven) maar mijn (gebrek aan) gezondheid heeft er anders over beslist.
Zo kan ik er toch nog een stukje van mee genieten :)

Groeten, Bertus
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Eurospoor 2014
« Reactie #9 Gepost op: 2014-10-25, 17:27:23 »
Heren bedankt. Er volgen nog meer foto's de komende dagen dus hou het gerust in de gaten :-)
Morgen wil ik eigenlijk naar Eurospoor gaan nadat ik vrijdag al moest cancellen vanwege werk. Maar of het morgen gaat lukken weet ik nog niet want eigenlijk moet ik andere dingen doen. Hoe dan ook, prettig weekend iedereen.
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor