Auteur Topic: Expo 2014 België  (gelezen 4312 keer)

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Expo 2014 België
« Gepost op: 2014-11-30, 09:12:54 »
Voor de foto liefhebbers van modelbanen; ik was in oktober jl. op de Expo 2014 in Leuven (mede georganiseerd door het belgische blad Modelspoor Magazine). Veel banen heb ik uitgebreid kunnen fotograferen. De meeste banen heb ik al online kunnen zetten op mijn Flickr account. Neem gerust een kijkje; https://www.flickr.com/photos/27262916@N00/
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re: Expo 2014 België
« Reactie #1 Gepost op: 2014-11-30, 12:42:36 »
Martijn,

Mooie foto serie, bedankt voor je werk.

Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Expo 2014 België
« Reactie #2 Gepost op: 2014-11-30, 14:07:46 »
Geen dank! Ik doe het allereerst voor mezelf (zo ben ik dan ook wel weer, lol) en voor alle liefhebbers. Behalve dat al die banen aandacht verdienen kun je er vaak een hoop inspiratie uit halen. Al is het maar uit één foto waarop een 'oplossing' staat waarop je al lang loopt te broeden, of zoiets.
Wat me trouwens opgevallen is, het niveau van de banen op beurzen en shows overal is enorm maar dan echt serieus enorm gestegen ten opzichte van pakweg 10 jaar geleden. Sommige banen beginnen werkelijk op 3D schilderijen te lijken, knap!
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor