Auteur Topic: Modeltreinexpress, Vlaardingen  (gelezen 11710 keer)

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Modeltreinexpress, Vlaardingen
« Gepost op: 2015-01-21, 20:12:05 »
www.modeltreinexpress.nl

Tot mijn verbazing zie ik dat "Modeltreinexpress" in Vlaardingen nog niet benoemd staat alhier. In de modelspoorvolksmond ook wel kortweg "MTE" genoemd. Over de winkel in Vlaardingen kan ik (nog) niet oordelen, wel over hun webshop en daarbij horende service.

MTE heeft een ZEER uitgebreid assortiment, bijna alle denkbare merken verkopen ze, op hun website én vaak in grote aantallen op voorraad. Voorinschrijvingen lijken ook ongelimiteerd, met fabrikanten maken ze vaak afspraken over 'specials', locs of wagons in uitvoeringen of nummeringen welke slechts alleen bij MTE verkrijgbaar zijn. Voor decoder-inbouw, andere technische acties, of bij klachten, ze hebben een eigen technische dienst die tijdens openingsuren van de winkel altijd operationeel is.

Voor 10 Euro per jaar kun je lid worden van MTE. Klinkt raar maar daarvoor krijg je toegang tot de special Ledenprijslijst. De consumentenprijzen die ze hanteren zijn al vaak erg scherp, de kortingen die leden krijgen zijn vaak verassend hoog. Ook hebben voor leden geregeld hele mooie aanbiedingen. Bijv een type wagon in de aanbieding, de prijs ligt meer dan eens op 2e hands niveau voor nieuw materieel, zo stel je voor 'tientjeswerk' in no time een hele sleep samen.

Als lid kun je bovendien je order samenstellen weer aanvullen en laten uitleveren op het moment dat het jou schikt, een tijdslimiet lijkt hier niet aan te zitten. Betaling kan -ouderwets- nog gewoon na levering.

Ben ik nu reclame aan het maken voor Modeltreinexpress? Nee hoor, ik wil slechts mijn ervaring met jullie delen. Het hele winkellandschap in z'n algemeenheid is aan het verschuiven, dit soort Retail gaat het worden in de toekomst. Maar dat is weer een ander verhaal.

H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Johan48

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 51
  • Waardering: 0
Re: Modeltreinexpress, Vlaardingen
« Reactie #1 Gepost op: 2015-01-21, 20:46:25 »
Is deze niet het zelfde ?

Modeltrein Express V.O.F.   Voorstraat 43-45 3135 HW Vlaardingen Fachhandel 

Die staat er wel bij ?

Gr Johan
Fleischmann/Roco HO  Esu EcoS 2 multimuis 1x

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Modeltreinexpress, Vlaardingen
« Reactie #2 Gepost op: 2015-01-21, 20:49:34 »
Klopt ja. Ik bedoelde eigenlijk ook dat MTE verder nog niet beschreven was, bij deze dus....
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor