Auteur Topic: Van Petegem Scenery  (gelezen 93 keer)

Offline denobis

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 828
  • Waardering: 16
  • Ik rijd met iTrain, dinamo,roco,piko.pbmodels etc.
Van Petegem Scenery
« Gepost op: 2024-04-12, 11:41:14 »
De figuren van van Petegem Zijn zeer gedetailleerd en prachtig afgewerkt.
Ze worden hand beschilderd .
We hebben nu 2 ezeltjes (Nora en Peanut ) maar we willen er nog een reiger en een aantal eenden bij kopen.
Helaas een reiger was niet in het programma en de eenden waren nergens meer te koop.
In eerste instantie een mail naar van Petegem gestuurd of het geen goed idee was om een reiger te produceren.
Antwoord : Top gaan we doen.
Vervolgens een mail gestuurd of ze de eenden nog konden leveren aangezien er geen winkels waren die nog voorraad hadden.
Bleek dat ze niet meer in het programma zaten maar ze zou er nog voor mij 2 sets produceren.
De figuren van van Petegem zijn wel wat kostbaar maar gezien de afwerking en kwaliteit hun geld absoluut waard.
Zojuist vernomen dat ze nu ook figuren in spoor 0 gaan leveren.
Het mail kontakt was erg vriendelijk en constructief , waren alle producenten maar zo.
Momenteel bezig met Scenery.

Met vriendelijke groet
Hans

Offline Hansw

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 498
  • Waardering: 0
Re: Van Petegem Scenery
« Reactie #1 Gepost op: 2024-04-12, 16:51:12 »
Hans , de prijs valt me mee gezien de kwaliteit    . Preiser figuren  zijn ook vrij duur .

Mvg Hans
Roco  z21  met Roco line met bedding  met voornamelijk stoomloks  ( Roco , Brawa en Trix )  en een tweede analoge  baan met Roco Geoline  rails

Offline denobis

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 828
  • Waardering: 16
  • Ik rijd met iTrain, dinamo,roco,piko.pbmodels etc.
Re: Van Petegem Scenery
« Reactie #2 Gepost op: 2024-04-12, 17:09:32 »
Klopt maar ze zijn toch aan de prijs.
De ezeltjes die ik hier heb zijn overigens van metaal en hand beschilderd dus hun prijs wel waard.
Ik schreef ook niet dat ze duur waren maar wel wat kostbaar.
Momenteel bezig met Scenery.

Met vriendelijke groet
Hans