Electronica > Algemeen

snelheidsprofiel

<< < (3/3)

dito:
Eigenlijk is er afgedwaald van  het begin van de topic nl dat er bij het inmeten te weinig plaats over is om de loc op het einde te doen stoppen.
In een voorgaande topic heeft Gerard dan gemeld dat de locs bij hem soms ook op het einde te ver door rijden waarbij hij gezegd heeft dat dit niets uitmaakt.Ik weet het niet,kan zijn,maar bij mijn meting lopen ze verder door zonder stoppen,waarbij ik dan de loc moet tegenhouden.
Ik denk niet dat dit zo efficiĆ«nt is bij de meting,en daarom  heb ik gevraagd naar de hulp met het apparaat van Marion Heller wat er voor gemaakt is.Ik weet ook niet of dit apparaat wel zo doeltreffend is ,daarom vraag ik hierbij de mening van iemand die het gebruikt.
Bij het begin van de meting stopt de loc wel,maar na een viertal runs,is er het probleem van doorrijden.
Hopelijk ben ik toch ietsje duidelijk.
Herman

GerardWassink:

--- Citaat van: Nicoh op 2015-10-31, 15:19:52 ---Ik ben van mening als een detector iets detecteert, dit doorgegeven wordt aan de PC, althans in TC .
Op het moment dat er wordt gedetecteerd geeft de PC in TC een kleurverandering aan in het blok.( standard roze)

--- Einde van citaat ---

Het hangt van je definitie af Nico. Dat is wat ik probeerde duidelijk te maken. Jouw definitie van "detector" is dus anders dan degene die ik gaf. Dat is prima, maar dat maakt het er niet altijd duidelijker op.

Een reed-relais geeft namelijk NIETS aan de computer door, daar heb je echt een terugmelder voor nodig.

Maar goed, jij jouw definitie.

Gerard

Nicoh:
Zo is dat gerard

dito:
Hallo
Is er niemand die het apparaat(van marion heller) om het snelheidsprofiel te meten gebruikt?Graag voor en nadelen ervan
Groeten
Herman

GerardWassink:
Dag Hermen,

Zie deze link...  ;D 8)

Ervaringen genoeg dunkt me.

Gerard

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie