Auteur Topic: modellbahnshop-lippe  (gelezen 17126 keer)

Offline Jan Postema

  • Administrator
  • Forum lid
  • ****
  • Berichten: 371
  • Waardering: 140
  • Jan Postema
modellbahnshop-lippe
« Gepost op: 2009-10-26, 19:14:11 »
Multimaus, iTrain

Offline theokersten

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 16
  • Waardering: 0
Re:modellbahnshop-lippe
« Reactie #1 Gepost op: 2011-03-26, 20:27:43 »
heeft iemand ervaringen met deze zaak
ben nierpatient-wacht op donor nier

Offline Jan Postema

  • Administrator
  • Forum lid
  • ****
  • Berichten: 371
  • Waardering: 140
  • Jan Postema
Re:modellbahnshop-lippe
« Reactie #2 Gepost op: 2011-03-26, 21:44:53 »
Ik heb daar goede ervaring mee 3 x wat besteld alles volgens afspraak.

vrg

Jan Postema
Multimaus, iTrain

Offline theokersten

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 16
  • Waardering: 0
Re:modellbahnshop-lippe
« Reactie #3 Gepost op: 2011-04-03, 16:25:25 »
sorry beetje laat.
toch bedankt voor jou reactie.
gr.theo
ben nierpatient-wacht op donor nier

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Re:modellbahnshop-lippe
« Reactie #4 Gepost op: 2011-12-07, 18:12:52 »
Hallo,

Ook al is dit een oud topic, ik wil toch mijn ervaringen met jullie delen over Modellbahnshop Lippe.

Ik heb het eerste deel van mijn aankopen bij hen gedaan, maar was een beetje bezorgd over de
service: wat als er iets niet in orde is? En jawel, sommige doosjes van Roco waren niet helemaal
compleet, en de bestelde cleaningwagon zat er niet bij. Na een mailtje kwam er prompt een zending
met alle ontbrekende materiaal. Bij het testen van de startset bleek er een probleem te zijn met
de koppelingen van zowel de loc als de wagons (startset 41312 ). Ik kreeg meteen een nieuwe startset
toegestuurd, helaas met hetzelfde probleem. Toen hebben ze me gratis Roco universeelkoppelingen
gestuurd voor de hele trein. OK voor de wagons, niet voor de loc (de normschachten zitten te laag,
vermoedelijk een ontwerp/productiefout). Ondertussen was de startset, die al behoorlijk goedkoper
was dan de aanbevolen prijs, bij hen nog eens met 140 € in prijs gedaald. Ik heb de nieuwe prijs van de
startset gevraagd en kreeg prompt 140 € terugbetaald. De tweede startset heb ik teruggestuurd
en dat mocht op hun kosten. SUPERSERVICE dus.
Ik heb uiteindelijk 533 € betaald voor een multizentrale pro, een multimuis pro, een 50 VA trafo,
een DCC loc met 4 reizigerswagons en een hoop rails. De loc van de startkit kan wel dienen, maar niet
om automatisch te (ont)koppelen, tenzij ik nog een oplossing vind.

Groeten,

Bertus
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Re:modellbahnshop-lippe
« Reactie #5 Gepost op: 2012-02-13, 21:11:48 »
Hallo,

Op de website van Modellbahnshop Lippe kun je de Messe-TV filmpjes bekijken.
De standhouders van een hele reeks merken werden geïntervieuwd over de
nieuwigheden voor 2012. Tevens vind je bij een aantal filmpjes onder het scherm
een link naar de nieuwigheden catalogus van het betreffende merk.
Het is wel in het duits, maar toch wel interessant om eens te bekijken.

http://www.modellbahnshop-lippe.com/inplanung/0/31-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-de-t-0/index.html

Groeten,

Bertus
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re:modellbahnshop-lippe
« Reactie #6 Gepost op: 2012-02-14, 13:58:03 »
Hallo modelspoorders,

Wil ook even reageren op bestellingen van de Lippe shop.
Ik woon in Thailand en heb nu zo'n 5 bestellingen van  Lippe gehad, alle zendingen waren goed verzorgd en ik ben uitermate tevreden.
Ook hun service wanneer je een vraag stelt per e-mail wordt snel en goed beantwoord en zover ik het kan beoordelen zijn hun prijzen goed.
Met vriendelijke groet, Ad de Groot.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

Offline bertcaus

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 289
  • Waardering: 1
Re: modellbahnshop-lippe
« Reactie #7 Gepost op: 2014-05-13, 23:38:52 »
Goed nieuws van Modellbahn Shop Lippe: sinds kort is de verzending naar alle EU landen gratis, althans toch al zeker tot september (proefperiode veronderstel ik).

Deze maand zijn er Nederlandse modellen in de aanbieding, zo bv. de "blokkendoos", 3-delig treinstel in de kleuren lichtgeel/groen (art. nr. 63143) van Roco voor maar 199,99 €!

Groetjes, Bertus
Roco Geoline - z21 start + router + WLAN maus - 1 multimaus als slave - 2 x Roco 10764 als booster - 3 x Roco 10787 + GBM-8 Littfinski als terugmeldsysteem - 4 x 10775 Wisseldecoder - Rocomotion 5.9 en Train-controller Gold 8.0 - Voorliefde voor oude E-locs met drijfstangen

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: modellbahnshop-lippe
« Reactie #8 Gepost op: 2014-05-14, 12:56:44 »
Inderdaad, zo wordt Lippe toch wel érg aantrekkelijk. Grappige slogan ook bij de gratis EU verzendkosten; "Europa groeit dichter naar elkaar toe" :D 8) ??? ::) :-\
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor