Auteur Topic: CV 9 zetten met Multi-Maus Pro centrale  (gelezen 5875 keer)

Offline the bold

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 18
  • Waardering: 0
CV 9 zetten met Multi-Maus Pro centrale
« Gepost op: 2016-03-18, 10:04:57 »
Goedemorgen allemaal,

Heb een vraagje n.a.v. een nieuwe loc die ik gekocht heb met Faulhaber motor. Het betreft de Minitrix 12410 Baureihe E52. Daar wil ik graag een Brawa (Doehler und Haass) decoder inbouwen voor DCC maar mijn vraag is, bij deze motoren moet je de motor frequentie juist instellen met naar ik meen  CV 9.
Kan ik deze waarde, (volgens mij 0) met de Multi-Maus Pro centrale activeren/veranderen?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie mee denken,

Groet,

Hans.
spoor N, Fleischmann Multimouse Pro, Rocomotion, digitiaal aangestuurde wissels d.m.v. Roco Decoders/Digikeijs
Posts op N-spoorforum.nl: https://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewtopic.php?t=8881

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: CV 9 zetten met Multi-Maus Pro centrale
« Reactie #1 Gepost op: 2016-03-18, 10:45:55 »
Hans,

Het programmeren van Cv met de Multimaus mag op zich geen probleem zijn, dit kan.
Kijk eens op blz 30 onder punt 2.1 van de handleiding, wel even de gegevens van de decoder erbij halen en raadplegen omdat het voor iedere decoder de instellingen verschillend kunnen zijn.


Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline the bold

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 18
  • Waardering: 0
Re: CV 9 zetten met Multi-Maus Pro centrale
« Reactie #2 Gepost op: 2016-03-18, 11:23:02 »
Hartelijk dank Piet voor jou snelle reactie Piet.  Ga  komend weekend eens met de programmering van de MM Pro stoeien... ;)

Vriendelijke groet,

Hans
spoor N, Fleischmann Multimouse Pro, Rocomotion, digitiaal aangestuurde wissels d.m.v. Roco Decoders/Digikeijs
Posts op N-spoorforum.nl: https://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewtopic.php?t=8881