Auteur Topic: modeltreincenter Den Bosch  (gelezen 4954 keer)

Offline jplvandenberg

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 7
  • Waardering: 0
modeltreincenter Den Bosch
« Gepost op: 2016-04-30, 20:58:11 »
ik had al een tijdje fleischmann piccolo loc 723608 (br 218 in touristik uitvoering) op de wishlist bij modellbahnshop lippe staan, met de bedoeling deze in mei (vak.geld) te bestellen. op een gegeven moment was deze echter uit de lijst verdwenen.  oh jee, op de fleischmann site was de loc nog wel aanwezig maar niet meer verkrijgbaar.
even googlen en jawel bij modeltreinshop ANW stond hij nog op de lijst. gelijk bestellen dus. helaas de volgende dag een mail dat de loc niet meer verkrijgbaar is. de loc wordt uit de lijst verwijderd. Via een kennis vernomen dat de loc nog wel op de lijst bij modeltreincenter  in 's-hertogenbosch stond. toen daar maar een poging gewaagd en ook hier helaas een mail terug dat loc niet meer beschikbaar was. na +/- 4 dagen gebeld door dhr Lankhaar van modeltreincenter dat hij contact had gehad met Fleischmann en dat ze daar toch nog de laatste loc uit de fabriek beschikbaar hadden. of ik nog interesse had. nu dat was snel beantwoord en 2 dagen later kon ik de loc thuis koesteren.  voorwaar een zeer goede service,

vr.gr.
Jan     
Fleischmann piccolo, Roco

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ******
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: modeltreincenter Den Bosch
« Reactie #1 Gepost op: 2016-05-01, 12:20:10 »
Dat is goede service,

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders