Auteur Topic: Geoline met flexibele bedding terug in het Roco assortiment  (gelezen 14366 keer)

Offline wouter

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
Re: Geoline met flexibele bedding terug in het Roco assortiment
« Reactie #15 Gepost op: 2018-01-29, 14:11:42 »
Ik heb in de jaren 90 rocoline met zachte bedding gekocht. Dit wil ik nu gaan uitbreiden naar een baanplan.
Heb ik het goed begrepen dat deze rails uit het assortiment is geweest en nu weer in het assortiment zit?
Zou prachtig zijn, want ik vind het fijne rails om mee te werken en wil mijn railplan demontabel houden.
Waar kan ik dit in de catalogus vinden?
Alvast bedankt. Wouter.


Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ******
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Geoline met flexibele bedding terug in het Roco assortiment
« Reactie #16 Gepost op: 2018-01-29, 14:19:14 »
Wouter,

De rails met zachte bedding is weer terug in het assortiment.

Dit is overigens geen geoline met flexibele bedding maar zoals je zelf al schrijft gewoon roco line met bedding

Kijk maar eens op de site van Roco, onderstaande link

http://www.roco.cc/de/productsearch/0-0-0-0-0-0-0-005003/products.html

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline wouter

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 0
Re: Geoline met flexibele bedding terug in het Roco assortiment
« Reactie #17 Gepost op: 2018-01-29, 14:27:59 »
Piet, dank je wel. Weet je ook of ze die passtukjes nog leveren van rocoline met zachte bedding?
Ik heb namelijk in anyrail een baanplan gemaakt met gebruik van die tussenstukjes.

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ******
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Geoline met flexibele bedding terug in het Roco assortiment
« Reactie #18 Gepost op: 2018-01-29, 14:50:00 »
Wouter,

voor zover ik weet worden die kleine stukjes van 4, 6, 8, of 12 mm die in het verleden leverbaar waren nu niet geleverd wel zitten er kleine stukjes standaard bij de kruiswissels,

Natuurlijk kun je een passtukje zelf maken van een recht stukje rails, het makkelijkste is dan om een stuk rails aan het andere stuk vast te maken met de schuifjes en dan vast solderen en dan op lengte te zagen.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders