Auteur Topic: Block anhalten und Brems rampe live aanschouwen  (gelezen 2436 keer)

Offline Jan S

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 193
  • Waardering: 7
Block anhalten und Brems rampe live aanschouwen
« Gepost op: 2017-02-05, 12:30:28 »
Beste Allen,

Ik heb ergens in een TCG video opname gezien, dat men zodra een lok op een block aankomt rijden direct in Live de pijlen van de Anhalten en de Bremsrampe kan volgen.

Die video opname kan ik helaas niet meer vinden.

Mijn vraag is dan ook het volgende.

Is dat mogelijk, een Block te volgen zijn zodat men kan zien dat de Anhalten pijl zien verschuiven naar de stopplaats.
Tevens de Bremsrampe ook te volgen zijn.

Voor zover ik mij kan herinneren was diegene die een lange schaduw station had waarbij 1 blok met 1 bezetmelder heeft geconfigureerd. Door een blok live tevoorschijn te brengen kon diegene precies in live zien in hoeverre een lok/trein visueel duurt om naar de stopplaats te volgen.

Als dat realiseerbaar is, hoe wordt dat bewerkt?.

Mvg,

Jan

P.S: heb toch het filmpje gevonden zie bijgaande link.

https://www.youtube.com/watch?v=A0wVVkqhfDg

Zie rechtsboven het Blok venster.

« Laatst bewerkt op: 2017-02-05, 13:56:46 door Jan S »
TC Gold 9.0 B2, Trainprogrammer, Animator. WDP 2018.2C. H0 2 spoor, Rautenhaus RMX952 (DCC), met bezetmelders, servo besturing en schakelmodule. LoDi-Rektor, LoDi-s88 Commander, LoDi-Shift Commander.

Offline Jan S

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 193
  • Waardering: 7
Re: Block anhalten und Brems rampe live aanschouwen
« Reactie #1 Gepost op: 2017-02-06, 00:00:48 »
Beste Allen,

Heb het gevonden.

Dit gaat via Traffic Control.
Was het handboek aan het lezen, en daar stond het in.
Het was wel even zoeken, omdat ik niet de term van deze tools weet.

Mvg

Jan
TC Gold 9.0 B2, Trainprogrammer, Animator. WDP 2018.2C. H0 2 spoor, Rautenhaus RMX952 (DCC), met bezetmelders, servo besturing en schakelmodule. LoDi-Rektor, LoDi-s88 Commander, LoDi-Shift Commander.