Auteur Topic: Ontsporing  (gelezen 7359 keer)

Offline Rob

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 30
  • Waardering: 0
  • Geniet van je hobby.
    • modeltreinautomatisering
Re: Ontsporing
« Reactie #15 Gepost op: 2017-02-08, 21:10:56 »
Hoi Mannen,

Bedankt voor alle reacties..
Ik heb zelf een zaak dus ik weet hoe lastig garanties voor een winkelier is het is niet altijd onwil maar vaak zijn de marges zo klein geworden dat de winst op het product weg gaat met een garantie geval, oké is risico van het vak maar leuk is anders.
Ik probeer morgen met mijn locomotief naar de winkel te gaan en zie hoe hij het oplost....waar ik nu al van baal is niet zozeer dat ik naar de winkel moet want je moet toch weer een ritje van Rotterdam naar Vlaardingen maken ( oke oke ik hoeft niet te lopen :) ) het erge vind ik als het naar Roco opgestuurd word weer weken kan wachten.

Groetjes  Rob
ik heb 3 Roco, 2 Piko locomotieven en tig wagons en rails van Roco en Peco, Digikeijs centrale DR5000 , bezetmelders DR4088 en schakeldecoders DR4018 , servodecoders DR4024 van Digikeijs, baan in opbouw.

Offline Rob

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 30
  • Waardering: 0
  • Geniet van je hobby.
    • modeltreinautomatisering
Re: Ontsporing
« Reactie #16 Gepost op: 2017-02-09, 10:43:06 »
Hallo,

Even een update.
Ik kwam op het idee  8) om de locomotief is om te draaien dus zeg maar achter uit rijden....en tot mijn verbazing is er nu niks aan de hand , getest tot zeg maar op Max verstappen snelheden.
Dus ik kijk het nu toch maar even aan en ga er nu niet mee naar de winkel, het idee dat ik die weken kwijt ben vond ik ook al geen leuk idee.
Maar toch iedereen bedankt voor het mee denken , ik vond het overigens wel een leuk onderwerp om die verhalen te lezen.

Misschien wel een leuk topic om veel voorkomende klachten op een rijtje te zetten.

groetjes Rob
ik heb 3 Roco, 2 Piko locomotieven en tig wagons en rails van Roco en Peco, Digikeijs centrale DR5000 , bezetmelders DR4088 en schakeldecoders DR4018 , servodecoders DR4024 van Digikeijs, baan in opbouw.