Auteur Topic: efkes voorstellen  (gelezen 2805 keer)

Offline mverrijdt

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
efkes voorstellen
« Gepost op: 2017-02-07, 20:21:27 »
Hallo allemaal
ik ben Marcel Verrijdt, kom uit Eindhoven. Al een aantal jaren bezig met deze mooie hobby. Vorig jaar mijn oude treinbaan helemaal afgebroken. Er zaten gewoonweg echt teveel fouten in die een steeds grotere bron van ergenis werden. Ik hád gehoopt "even"gauw een nieuw baanontwerp te maken maar liep al heel snel tegen weer een nieuwe uitdaging aan. Een goed baanontwerp programma vinden. Anyrail geprobeerd, geen succes. SCARM uitgeprobeerd. erg lastig om hier vrije ruimte in aan te geven zodat je weet welke tafel daarbij kan passen.

Ben nu maar met pen en papier aan de slag gegaan om m'n ruimte op te tekenen, nu nog het nodige houtwerk en we kunnen weer vertrekken.

Offline Rob

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 30
  • Waardering: 0
  • Geniet van je hobby.
    • modeltreinautomatisering
Re: efkes voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2017-02-07, 21:28:39 »
Hallo Marchel

voor je verder gaat tekenen.... heb je al is naar dit programma gekeken, ik heb het zelf nooit echt gebruikt maar ziet er wel goed uit je kan met alle merken rails een baan uit tekenen.

www.traxeditor.com

Succes,

Groetjes Rob
ik heb 3 Roco, 2 Piko locomotieven en tig wagons en rails van Roco en Peco, Digikeijs centrale DR5000 , bezetmelders DR4088 en schakeldecoders DR4018 , servodecoders DR4024 van Digikeijs, baan in opbouw.

GerardWassink

  • Gast
Re: efkes voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2017-02-07, 21:49:51 »
Dag Marcel,

Welkom op dit forum.
En nog maar even een suggestie: AnyRail

Succes,

Gerard