Auteur Topic: Multimaus  (gelezen 5290 keer)

Offline jandebont

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 16
  • Waardering: 0
Multimaus
« Gepost op: 2017-05-03, 18:36:10 »
Hallo,
Ik heb vanmorgen een nieuwe stoomloc gekocht de Br 55 van Fleischmann en is door de leverancier in mijn Multimaus gezet.
Ik ben er mee aan het oefenen geweest met de geluiden en heb blijkbaar op een verkeerd knopje gedrukt zodat ik mijn locs niet meer zie..
Ik heb drie loc namelijk een Br 55, een BR 64 en een BR2-18.
In het menu bewerken zie ik ze nog dus ze zijn er niet uit.
Als ik de Multimaus uit zet en opnieuw aanzet zie ik de locs niet meer staan alleen L0055 hoe kan ik dit weer goed instellen?

Met vriendelijkgroet,
Jan de Bont

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Multimaus
« Reactie #1 Gepost op: 2017-05-03, 19:12:50 »
Jan

De multimaus kent 2 mogelijkheden om een lok aan te sturen, in de bibliotheek mode en in de adres mode.
In de bibliotheekleden zie je de naam van de ingevoerde lok en in de adres mode zie je het adres van de decoder in de lok. Jouw multimaus staat nu in de adres mode en geeft het adres aan van de decoder nu adres 55.
Je kunt de multimaus in de bibliotheek mode zetten en dan zie je de naam weer van de lok.

Als het niet lukt dan horen we het graag en anders ook.

Groetjes Piet
« Laatst bewerkt op: 2017-05-03, 19:15:06 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders