Auteur Topic: Z21 app op Ipad  (gelezen 7274 keer)

Offline jandebont

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 16
  • Waardering: 0
Z21 app op Ipad
« Gepost op: 2017-05-04, 13:33:33 »
Hallo,
Ik werk met de Z21 app op mijn ipad, mijn vraag is kan ik die ook in het Nederlands downloaden of zetten?

Met vriendelijke groet,
Jan de Bont

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Z21 app op Ipad
« Reactie #1 Gepost op: 2017-05-04, 13:51:33 »
Jan,

Helaas is de app niet in de Nederlanse taal te downloaden of te zetten.

Mogelijk komt dat nog eens een keertje, ik weet wel dat Roco met diverse handleidingen bezig is zoals die voor de Z21 en die zou dan ook in het Nederlands zijn maar dat zijn info's die ik heb van een vertegenwoordiger van Roco

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Z21 app op Ipad
« Reactie #2 Gepost op: 2017-05-04, 22:50:23 »
Jan.

Mogelijk heb ik je vraag niet helemaal goed begrepen maar nog eens gelezen moet ik zeggen dat op een ipad van appel mij niet helemaal bekent is in hoeverre het programma ook in het Nederlands op het scherm verschijnt.

Bij mij op mijn smartphone en tablet van samsung met Android als besturing is het programma wel in het nederlands , dit heb ik niet ingesteld maar is automatisch gegaan bij het download en,  Denk dat dit te maken heeft met de landen instelling.

De handleiding voor zover die  er is of wat daar voor door kan gaan is bij mijn weten niet in het nedelands.

Sorry als ik je mogelijk op het verkeerde been hebt gezet.

Groetjes Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline jandebont

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 16
  • Waardering: 0
Re: Z21 app op Ipad
« Reactie #3 Gepost op: 2017-05-11, 09:51:50 »
Dag Piet,

Geeft niets hoor wat je verteld dat hij op de Samsung wel in het Nederlands is klopt dat is bij mij ook.
Nu heb ik een vraag over de Z21 Mobile app.
Hoe krijg ik de functietoetsen weer blank ik heb er namelijk wat fouten inzitten en krijg die niet meer weg en ik mis een toets de F18 die staat er niet meer tussen.

Met vriendelijke groet,
Jan de Bont

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Z21 app op Ipad
« Reactie #4 Gepost op: 2017-05-11, 13:06:50 »
Jan.

op mijn samsung gaar het alsvolgt.

Start de App
Ga naar installeren
Ga naar Railvoertuig instellingen
Selecteer de gewenste lok
Dan naar Functie bewerken, klikken
Dan komt het scherm met de functietoetsen
Druk op de gewenste functie, let op deze moet je even ingedrukt houden, 1 รก 2 seconden
En dan wordt er gevraagd of je zeker weet dat je deze functie wilt verwijderen. Annuleren of ok
Bij ok moet het vakje weer leeg zijn.

Groetjes Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline jandebont

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 16
  • Waardering: 0
Re: Z21 app op Ipad
« Reactie #5 Gepost op: 2017-05-11, 13:12:29 »
Dag Piet,

Hartelijk dank voor het antwoord je moet hem inderdaad even ingedrukt houden en dan kun je hem weer blanco krijgen.

Vriendelijke groet,

Jan