Forum DutchRoco > Opmerkingen

Nieuwe Upgrade TC versie 9

(1/4) > >>

Jan S:
Beste Allen,

Volgens de TC forum heeft Freiwald de nieuwe Upgrade versie 9.xx aangekondigd.

http://www.freiwald.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=29519

Dit is van het Engelse vertaling.
Duits is eveneens beschikbaar.

Mvg,
Jan S

P.Heinst:
Niet alleen aangekondigd maar ook al te downloaden
Er zijn wel kosten aan verbonden, update vanaf gold 8 naar gold 9 kost €101.00 en dan nog eventueel trainprogammer voor €29.00 en trainanimator gratis
Zilver €71.00 en Bronz €29.00 vanuit versie 8 naar versie 9, update vanuit bronz naar zilver en zilver naar gold hebben andere prijzen, zie de site van Freiwald.
Als je met meerdere programma's werkt zorg dan dat ze allemaal de gelijke versie hebben
Als je de wijzigingen wilt zien kijk dan bij aankondigingen en informatie op de site van freiwald


Gr Piet

ArievH:
Wat is het verschil tussen TC 8 en de up-date naar versie 9? Dat vind dan weer belangrijk om af te wegen of ik wel een up-date naar 9 nodig heb.

P.Heinst:
Goede morgen Arie,

Of je een update nodig hebt kun je het beste zelf bepalen, Doet versie 8 alles wat je nodig hebt en heb je geen wensen meer dan is het natuurlijk overbodig om te updaten, dit kun je altijd later nog doen als je dat iets meer wilt.

Wat de verschillen of aanvullingen zijn kun je vinden op de site van freiwald, Jan S heeft de Engelse link in zijn eerste bericht gegeven en hier nu dan ook de Duitse,  http://freiwald.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=29518

Je kunt ook de oude en nieuwe handleiding naast elkaar leggen en vergelijken, nog niet in het Nederlands maar ik kijk of ik daar nog wat tijd voor kan maken de komende weken. Op dit moment nog te druk met diverse omstandigheden

Gr Piet

P.Heinst:
aanvulling voor de update,

Voor degene die traincontroller versie 8 of trainpogrammer na 15 maart hebben aangeschaft geldt een speciale prijs voor de update, zij betalen alleen maar een bijdrage voor de administratie verwerken kosten (hoeveel dat is weet ik niet), mogelijk gaat dat automatisch. of neem contact op met Freiwald. is ook van toepassing voor zij die de versie hebben geupload naar versie 8
Zij die versie 8 kort voor het verschijnen van versie 9 hebben gekocht (weet niet hoelang ervoor) hebben dan een licentie die ook voor versie 9 is te gebruiken, dat kun je zien als je versie 9 opstart en wordt geen vrij schakel code gevraagd.

zover ik het kort wat aanvullingen.

Gr Piet

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie