Auteur Topic: Sedan (FR) 14+15 okt 2017  (gelezen 4530 keer)

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Sedan (FR) 14+15 okt 2017
« Gepost op: 2017-10-08, 14:14:15 »
Hallo forum,
Het modeltreinseizoen, voor zo ver dat in seizoenen uit te drukken is, heeft z'n aanvang weer genomen. En dus staat de kalender ook weer vol met vele beurzen en tentoonstellingen. Een voor ons Nederlandse modeltreinliefhebbers niet alledaagse beurs is het twee jaarlijkse "Ramma" in Sedan, Frankrijk. Wellicht te ver voor de meesten, Sedan ligt Bij Namen net over de belgisch/franse grens, dus voor de liefhebber die wat kilometers geen probleem vind is het goed te doen. Wat ik er over gehoord heb is het een grote modelbouw beurs met een overgroot deel modeltreinen. De fransen (voor mij samen met de britten momenteel de kampioenen in het maken van p r a c h t i g e banen) laten hier over het algemeen de premiere van hun werk zien. Ik probeer in elk geval volgende week een kijkje te gaan nemen.

Meer info; www.ramma.org
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Sedan (FR) 14+15 okt 2017
« Reactie #1 Gepost op: 2017-10-15, 17:20:50 »
Hoi,
Gisteren op en neer naar Sedan geweest. Mooie rit om te rijden trouwens door vrnl de Ardennen met weinig verkeer. De 'show' an sich viel niet tegen maar ik vind het geen aanrader. Zeker niet gezien de afstand en hetgeen er in ons eigen land te zien valt. Veel module's van uitstekend hoog niveau. Enkele grote banen maar niet veel. En wat het gisteren -en natuurlijk ook vandaag-  tegen deed vallen was de, zeker binnen, hoge temperatuur. Enfin, ik heb het een keer gezien en kan weer een vinkje zetten.
Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Sedan (FR) 14+15 okt 2017
« Reactie #2 Gepost op: 2017-11-03, 18:26:54 »
Voor de liefhebber is er nu een foto reportage van de Ramma te zien op; https://www.flickr.com/photos/27262916@N00/albums/72157687342089340
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Rocofan

  • Gast
Re: Sedan (FR) 14+15 okt 2017
« Reactie #3 Gepost op: 2017-11-03, 19:07:05 »
Mooie foto's zitten er tussen hoor ...

Want wordt het toch mooi als je vele meters tot je beschikking hebt :-)



Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Sedan (FR) 14+15 okt 2017
« Reactie #4 Gepost op: 2017-11-04, 13:25:14 »
Dank je....

Tsja, die vele meters... de droom voor iedere modelspoorder!
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor