Auteur Topic: Bijeenkomsten bij Ruud Boer  (gelezen 11990 keer)

Offline SAN

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 37
  • Waardering: 0
Re: Bijeenkomsten bij Ruud Boer
« Reactie #15 Gepost op: 2021-09-19, 14:09:29 »
Blijf graag op de hoogte van ontwikkelingen in deze

Offline K.Duivis

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 11
  • Waardering: 0
Re: Bijeenkomsten bij Ruud Boer
« Reactie #16 Gepost op: 2021-09-22, 12:53:49 »
Ben ook zeer geïnteresseerd, als de locatie niet te ver hier vandaan is (amsterdam)
HO  DR5000  DR4088LN-cs  DR4018 TC Brons

Offline SAN

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 37
  • Waardering: 0
Re: Bijeenkomsten bij Ruud Boer
« Reactie #17 Gepost op: 2021-10-23, 17:49:06 »
Lezers,

Hoewel Jan S dit topic startte pak ik (na overleg met hem) hierbij de bal op om tot een TC bijeenkomst te komen. Altijd leuk om met "lotgenoten" samen te komen en helemaal leuk als de man die het lot kan verzachten daarbij ook aanwezig is.

Daarom hierbij mijn inititaief om tot zo’n bijeenkomst te komen.

Wat, wie, waar wanneer ?

Wat;

We gaan met gelijkgestemde een bijeenkomst beleggen om aldaar TC-kennis te delen maar waarschijnlijk vooral via Ruud op te doen !

Wie;

De ervaring leert dat het beste resultaat behaald kan worden als de deelnemers qua niveau enigszins op hetzelfde niveau zitten. (een uitdaging om dat vooraf vast te stellen)

Waar;

De bijeenkomst zal plaats vinden op de “thuisbasis” van Ruud de EMV in Eindhoven.

Wanneer;

Op een nog nader af te stemmen Dinsdag of Woensdag, (niet ’s-Avonds)

Hoe verder;

Stuur mij een (PM) mail via dit forum, dan zal ik de reacties filteren en met de geïnteresseerde tot een overeenstemming komen.

Ben benieuwd,….

Nico

Offline SAN

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 37
  • Waardering: 0
Update Bijeenkomsten bij Ruud
« Reactie #18 Gepost op: 2022-01-11, 17:06:53 »
Lezers,....

Afgelopen najaar nam ik (na overleg) het initiatief over om een TC-bijeekomst bij Ruud te plannen met als doel om van Ruud en/of van elkaar te leren en ervaringen uit te wisselen.
Als eerste heb ik Ruud natuurlijk gevraagd en hij staat daar positief tegenover. Hij vroeg mij, in ieders belang, eventuele niveauverschillen te inventariseren en af te stemmen.
Ruud sprak de voorkeur uit beter twee bijeenkomsten met deelnemers van een vergelijkbaar niveau dan een grote(re) groep met grote(re) niveauverschillen.
Ik heb inmiddels een aantal reacties en het zit er naar uit dat we daaruit twee groepjes (3-5 pers.) kunnen vormen.
In overleg met Ruud (en zijn agenda) richtte wij toen de pijlen op Jan-Feb '22.
De huidige Corona-situate maakt dit momenteel niet verantwoord waardoor ik dus ok nog niet concreet kan zijn.

Zodra er mogelijkheden zijn kom ik hier weer op terug, gelet op voorbereidingstijd etc. verwacht ik voorjaar '22

San