Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 2425 keer)

Offline Freefarm

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 5
  • Waardering: 1
Even voorstellen
« Gepost op: 2018-09-21, 17:30:35 »
Hallo allemaal, mijn naam is Frank Vrijhoeven, ben 71 jaar oud en nog altijd wild op en met treinen. Heb zelf inmiddels ongeveer 25 complete treinen bij elkaar en ben ze zelf aan het digitaliseren.
Bij de locs welke digitaal voorbereid zijn is het een fluitje van een cent maar bij de oudere locs geeft het nog weleens problemen waar ik tot nu toe nog uit ben gekomen.
Ik ben woonachtig in Stein een prachtig plaatsje in Zuid-Limburg. Mijn verzameling bestaat uit alleen maar Nederlandse treinen. Tot voor kort geleden had ik een prachtige baan gemaakt waar een stad in voorkomt, rondom reden de treinen en rondom de stad enige trams. Door de straten van deze stad wilde ik nog het Faller Systeem toepassen met enige autobussen en toen ging het mis.
Ik moest onder de treinplaat nog enige draadjes solderen en kwam tot de ontdekking dat mijn lichaam niet meer wilde doen wat ik wel wilde. Ik heb daarna mijn hele baan afgebroken omdat dit niet werkte. Inmiddels heb ik mijn achtste hartinfarct mogen ontvangen en ben weer bezig om een nieuwe baan op te zetten. Klein krijgen laat ik me niet. Plezier in het maken met treinen heb ik wel nog.
Met vriendelijke groet,
Frank Vrijhoeven