Auteur Topic: z21 app  (gelezen 3202 keer)

Offline Bierwagen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 46
  • Waardering: 1
z21 app
« Gepost op: 2018-10-19, 17:13:21 »
Beste forumleden:
Op verschillende smartphones, tablets etc. ( Alles Android ) heb ik de app geinstalleerd en daarop werkt alles naar behoren.
Nu dacht ik, dat ook ik met de tijd mee moet en heb een nieuwe smartphone aangeschaft. Galaxy A6+ snel en draait op ANDROID 8.0.
App geinstalleerd alle gegevens vanuit de bestaande bestanden overgebracht op een nieuw snel ( class 10 ) micro sd kaartje en ik dacht even te importeren en nu draait hij niet. De app stopt er zelfs mee. Heeft iemand ervaring? Wat zie ik over het hoofd of doe ik verkeerd?
Graag uw gewaardeerde hulp.
groet,
Marius

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: z21 app
« Reactie #1 Gepost op: 2018-10-20, 22:07:13 »
Hallo Marius.

Hellaas heb ik hier geen ervaring mee omdat ik de app nog nooit op een ander toestel hebt gezet maar ik heb wel van andere vernomen dat overzetten via een sd kaartje niet de makkelijkste manier is.
Je zou eens kunnen proberen via een directe verbinding met je router, dit moet je wel instellen op je smartphone.
Ik kan dit ook niet uitproberen of verder nakijken omdat ik niet thuis ben.

Bericht verzonden via mijn smartphone vanuit Rijnstate Arnhem.
Groetjes Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Bierwagen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 46
  • Waardering: 1
Re: z21 app
« Reactie #2 Gepost op: 2018-10-23, 18:00:14 »
Beste Piet:
Dankjewel voor je reactie. Het is allemaal niet duidelijk in de handleiding. Verwijzing naar de SD kaart is misleidend. Ik heb gevonden dat je eerst de inhoud van de SD kaart via een Laptop of PC moet kopieren naar het geheugen van de Smartphone en dan kan je het proces vervolgen. Mijn probleem is opgelost. Nogmaals dank voor je moeite. Draadje kan dicht.
groet,
Marius