Auteur Topic: Eurospoor 2018  (gelezen 6041 keer)

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Eurospoor 2018
« Gepost op: 2018-11-03, 14:04:17 »
Volgend weekend, op 9 + 10 + 11 november om precies te zijn, is er weer Eurospoor in de Jaarbeurs in Utrecht. Voor mij persoonlijk, en zo ook dit keer weer, de aftrap naar een winterseizoen modelspoorbouw. Deze grootste modelspoorbeurs in de benelux lijkt me niet veel af te wijken van vorige edities. Toch gaat er iets veranderen, dit evenement zal in de toekomst twee-jaarlijks georganiseerd worden. Een écht teken dat de hobby aan het krimpen is, of? Wie het weet mag het zeggen....

Groeten,
Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ******
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Eurospoor 2018
« Reactie #1 Gepost op: 2018-11-03, 14:19:13 »
Martijn,

Het onderstaande bericht is overgenomen van de site van Benelux en is afkomstig van de organisatoren van Eurospoor.


Hallo allemaal, ik denk dat ik het beste maar even het hele bericht hieronder kan plaatsen om misverstanden te voorkomen. Wij hebben gewoon een jaar nodig om het organisatorisch beter op poten te zetten en dat lukt niet als we intussen ook een volgend Eurospoor moeten organiseren, vandaar dat we hebben bedacht om een jaartje over te slaan. Eurospoor blijft overigens gewoon in de Jaarbeurs.

Hier is het bericht:

Beste Eurospoor liefhebbers,

Dit jaar wordt het ons 26e achtereenvolgende jaar dat wij Eurospoor organiseren. We zijn hier in principe, inclusief voorbereidingen, al 28 jaar mee bezig (vanaf 1991). Na 28 jaar doorpezen hebben we een jaar nodig om te heroriënteren, te reorganiseren en te stroomlijnen om zaken nog beter op de rails te krijgen. Daarom hebben wij na lang beraad besloten om (volgend jaar) in 2019 Eurospoor niet te organiseren. Wij beseffen dat wij velen hiermee teleurstellen, maar we hebben deze beslissing genomen omdat we er van overtuigd zijn dat het voordeel voor de toekomst oplevert.

Wij zijn u allen (deelnemers, bezoekers en medewerkers) erkentelijk dat u ons in de gelegenheid heeft gesteld om de afgelopen achtereenvolgende 26 jaar Eurospoor succesvol te organiseren. Daar zijn we zuinig op en het geeft ons de kracht om het evenement met uw betrokkenheid in de toekomst nog beter te maken! Daarbij zullen we voor 2020 weer dankbaar gebruik maken van de gewaardeerde inzet en betrokkenheid van de Jaarbeurs organisatie die ons altijd met raad en daad bij staat.

Vanaf 2020 (27e editie), gaan we weer krachtig, met frisse moed en evenveel plezier door met het jaarlijks organiseren van Eurospoor als toonaangevend Internationaal Modelspoor Evenement in de Jaarbeurs te Utrecht (NL).

Eurospoor2018, bezoeken of deelnemen!

Wie geen twee jaar wil wachten krijgt nog de gelegenheid om Eurospoor2018 te bezoeken of zelfs eraan deel te nemen. Want, 2018 gaat natuurlijk gewoon door, dat staat voor de deur!  9 t/m 11 november 2018. Het is absoluut een bezoek waard!

Nog even in het kort én voor de volledigheid:

2018:   EUROSPOOR2018 vindt plaats op 9 t/m 11 november 2018 in de Jaarbeurs en we heten u van harte welkom.

2019:   In 2019 is er geen EUROSPOOR

2020:   Maar, in november 2020 zijn we weer terug met de 27e editie. Uiterlijk april 2019 krijgt u van ons de exacte datum voor EUROSPOOR2020.

Afgezien van het jaartje overslaan van Eurospoor verandert er verder niets! Onze lokale beurzen te Joure en Koog a/d Zaan blijven in 2019 ook gewoon plaatsvinden. Evenals de uitgifte van ons modelspoormagazine 'Eurospoor Express Magazine'. Dat zal ook in 2019 twee maal verschijnen.

Houd ons via de bekende kanalen in de gaten en uiteraard blijft u van ons horen. Mocht u vragen hebben, dan staan we u graag te woord.

Met vriendelijke groet,
EUROSPOOR
Leo en Chitra
info@eurospoor.nl
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Eurospoor 2018
« Reactie #2 Gepost op: 2018-11-03, 14:44:06 »
Hallo Piet,

Die publicatie had ik nog niet gezien. Na wat ik, vluchtig, gelezen had dacht ik dat ze op dezelfde tour zouden gaan als Expo Belgie, wat twee-jaarlijks georganiseerd word. Aannames zijn nooit goede raadgevers.... :-[

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Eurospoor 2018
« Reactie #3 Gepost op: 2018-11-11, 19:46:01 »
Ben gisteren naar Eurospoor geweest. En wat ik -positief- kan melden; kan me niet heugen dat het ooit eerder zo druk was..... een goed teken dus!
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor