Auteur Topic: Updaten van MultZentrale Pro en MultiMausPro  (gelezen 4173 keer)

Offline faroco

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 30
  • Waardering: 0
Updaten van MultZentrale Pro en MultiMausPro
« Gepost op: 2018-11-17, 16:30:27 »
Goede middag allemaal,

Mijn MultiZentrale Pro werkt nog met versie 1.08 en mijn MultiMaus Pro met versie 1.04.

Beide apparaten wil ik nu gaan updaten met de laatste versie (1.0C resp. 1.05).
Kan ik dit zo maar doen, of moet ik eerst ook de eerdere verschenen updates installeren?
En welke volgorde moet ik aanhouden? Eerst de MultiZentrale Pro en dan de MultMaus Pro? Of maakt dat niet uit?

Ik herinner mij nog van een eerdere update, dat je ook een Bootloader nodig had.
Is dat nu niet meer nodig? Ik kom het programmaatje namelijk niet meer tegen op de site van Roco.

Vast bedankt voor jullie reacties en tijd.

Met vriendelijke groet,

Frans


Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Updaten van MultZentrale Pro en MultiMausPro
« Reactie #1 Gepost op: 2018-11-18, 11:04:19 »
Hallo Frans.

De volgorde maakt niets uit.
Je klikt op de zip file op de site van Roco en dan wordt deze geladen, klik op uitvoeren en dan eventueel de gedownloade zip in verkenner aanklikken komt er een hulp scherm waar verdere instructies op staan en deze gewoon volgen.
Als je bv een scherm krijgt waarop staat, Uw pc wordt beschermd, dan gewoon op Meer informatie drukken en dan op Toch uitvoeren en dan komt het hulpscherm.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline faroco

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 30
  • Waardering: 0
Re: Updaten van MultZentrale Pro en MultiMausPro
« Reactie #2 Gepost op: 2018-11-19, 15:19:59 »
Hallo Piet,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik ga er mee aan de slag.

Met vriendelijke groet,
Frans