Auteur Topic: servo digikeijs  (gelezen 3450 keer)

Offline Eunen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 11
  • Waardering: 0
servo digikeijs
« Gepost op: 2019-01-16, 20:41:54 »
Hallo,

Mijn 2e vraag aan dit forum als beginner, die (nog) geen verstand heeft van de digitale techniek. In mijn vorige bericht melde ik dat ik de 4 servo's van Digikeijs met de DR2024 aan de praat had gekregen.

Intussen stuur ik nu ook 1 trein en de 4 wissels via een router aan via mijn ipad.  Mijn probleem is dat de 4 servo's eigenlijk een te grote slag maken ca. 1/4 cirkel.
Nu weet ik dat je slag kleiner kunt maken 1/8 cirkel, maar ik begrijp er geen steek van hoe ik dit met een multimous en een z21 moet doen.
Kan iemand mij misschien op een simpele manier uitleggen hoe dit moet ? :( :(

Vast hartelijk dank

Daan van Eunen

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: servo digikeijs
« Reactie #1 Gepost op: 2019-01-16, 23:43:28 »
Daan,

Kijk eens op onderstaande link, een filmpje op YouTube van het instellen van de 4024.
Is wel de eerst versie maar dat moet ook zo gaan met de huidige 4024

Probeer het een en als het niet lukt dan horen we dat wel, is nu te laat om er nog diep op in te gaan, moet naar bed heb de griep

https://www.youtube.com/watch?v=do3jlN3Qxvo

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders