Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 2313 keer)

Offline Gorbatjov

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
even voorstellen
« Gepost op: 2020-01-18, 10:59:22 »
Hallo allemaal mijn naam is André Postma 52jaar en woon in Wormerveer.
Na een werkzaam leven wat ik met veel plezier gedaan heb ,eerst als chauffeur en later als vrachtwagen monteur,zit ik helaas thuis.
Na een zeer ernstig bedrijfs-ongeval vijf jaar geleden ben ik na 4 weken coma en ruim half jaar opgenomen geweest in een revalidatie kliniek.
Ik moest en ik zou weer aan het werk gaan ,mocht uiteindelijk 24 uur werken in de week maar ook dat hield ik niet vol ,het hoofd wel maar het lijf niet.
Ik heb aan dit ongeval een beperking aan mijn rechterhand overgehouden.
Mijn hobby's waren modelvliegen en bouwen ,motor rijden,en gitaar spelen.
Dat gaat dus niet meer maar ben altijd gek geweest op model treinen,dus heb die hobby maar opgepakt,ben nu bezig met een klein baantje van 4.30x90 N spoor.
Ik wil gelijk starten met digitaal maar kom tot de ontdekking dat er veel systemen zijn en evenveel fabrikanten.
Ik heb geen onbeperkt budget uwv is geen vetpot maar ben al een tijdje aan het sparen met matrieeel.
De baan word gebouwd met peco code55 houtbiels. Periode word na oorlogs en de baan word fantasie.Waarom deze periode omdat ze toen alles lieten rijden waar ze maar aan konden komen Stoom,diesel,en begin electrisch,ik ga mij beperken tot stoom en diesel.
Ik heb 1001 en vragen ,ik heb bv van een kennis een z21 start met router gekregen, dat werkt ook ben ik in het bezit gekomen van div digikeijs decoders daar moet ik mij nog in verdiepen.
Tot zover mijn verhaal en hoop hier een hoop wijzer te worden
Groeten André (Gorbatjov)

Offline postduif

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 14
  • Waardering: 0
Re: even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2020-01-20, 08:14:08 »
Hey André,

Dat is een heftig verhaal.
Ik hoop dat je uit deze leuke hobby voldoening kan krijgen, zodat je straks je werk niet eens meer mist.
Welkom op dit forum.