Auteur Topic: Wie heeft ervaring met de webshop van Roco  (gelezen 2813 keer)

Offline lobo405

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 10
  • Waardering: 0
Wie heeft ervaring met de webshop van Roco
« Gepost op: 2020-01-21, 19:24:21 »
Een van mijn Roco locs ga ik ombouwen naar digitaal (ik heb zowel een digitaal als een analoog deel op mijn baan).
Bovendien had ik een nieuw "Koppelingshouder" (Kupplungshalter => Art.nr. 95176) nodig omdat er een kapot was.
Deze kon ik in Nederland nergens vinden, wel bij de Webshop van Roco.
Ik heb op 9 januari 4 stuks besteld en betaald, maar tot op heden niets ontvangen of enige reactie gehad behalve de bestelbevestiging.
Wel dus de bestelbevestiging en de melding van outlook op een mailtje van mij dat mijn "Mail gelezen was" .

Is er iemand die mij kan zeggen hoe goed en snel ze van Roco reageren op bestellingen en mailtjes?

Groet, Bob

Offline lobo405

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 10
  • Waardering: 0
Re: Wie heeft ervaring met de webshop van Roco
« Reactie #1 Gepost op: 2020-01-22, 21:14:01 »
Nou geloof het of niet, na heel veel pogingen heb ik eindelijk contact gehad met Roco via Facebook chat.
Na een tijdje reageerde iemand van Roco en gaf aan dat ze tot 7 januari gesloten waren en dus een grote achterstand hebben met de bestellingen en het beantwoorden van mail.
Ik wacht het dus nog maar even af.

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 716
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Wie heeft ervaring met de webshop van Roco
« Reactie #2 Gepost op: 2020-02-10, 18:35:30 »
Wat secht is dit zeg.
Hoe is het nu?

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor