Auteur Topic: FF voorstellen  (gelezen 3663 keer)

Offline Ben Gerritsen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
FF voorstellen
« Gepost op: 2020-04-21, 09:50:06 »
Ff voorstellen!

Mijn naam is Ben Gerritsen woonachtig op Texel in De Cocksdorp en beter bekend als Lange Ben.

Ik heb in De Cocksdorp een grote kiosk staan voor de verkoop van Vis, eigen gemaakte patat ,snacks en soft ijs

Ben net eigenlijk met pensioen.

In mijn jeugd hadden wij op zolder een grote marklin baan .

De laatste jaren heb ik allerlei spulletjes gekocht van Fleischmann spoor N.

Die ben ik nu aan het uitpakken.

Moeilijkheids  graad Fleischmann is dat het erg Duits ,dus wel degelijk maar Duitse taal in de gebruiksaanwijzing vind ik echt moeilijk en van oude analoge marklin overgestapt naar digitaal Fleischmann.

Op deze site hoop ik vertaling te vinden van Nederlandse vertaling van de digitale draaischijf en Nederlandse vertaling van het Z21 .

Een ieder heel veel plezier met jullie schitterende hobby!

Grote Groet Lange Ben Texel
goedemorgen mijn naam is Ben Gerritsen woonachtig in De Cocksdorp, Texel, bekendere naam op het eiland is Lange Ben.In De Cocksdorp heb ik een grote kiosk staan met eigen gemaakte frietes, snacks, vis en soft ijs.Ik ben net met pensioen maar nog veel in de kiosk te vinden!Ik heb na jaren weer mijn modelspoor hobby opgepakt N-spoor Fleischmann.Moeilijkheidsgraad en grote handycap daarbij vormt voor mij de Duitse taal in de gebruiksaanwijzingen.Iedereen heel veel plezier in de hobby,Grote Groet vanaf Texel!!

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 790
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: FF voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2020-04-21, 11:19:14 »
Goedemorgen Ben,


Welkom hier op 't forum.
Op al je vragen zullen ongetwijfeld antwoorden komen.


Piet Heinst heeft een handleiding gemaakt voor de z(Z)21. Deze is op het forum te vinden.
Kijk maar eens hier: https://www.dutchroco.nl/index.php?board=23.0




Gr,


Dirk
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.

Offline Haradigi

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 98
  • Waardering: 4
  • Meten (+ruiken en voelen, ) is weten
Re: FF voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 2020-04-21, 11:33:49 »
Hi Ben,

Vanuit hier een welkom op dit Forum.
Mooi eiland en jaren lang ook in Cocksdorp geweest i.v.m. Ronde om Texel.
Heb plezier in je(onze) hobby.

groet
Harald

Offline Ben Gerritsen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 2
  • Waardering: 0
Re: FF voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 2020-04-22, 19:04:24 »
Super bedankt voor de hartverwarmende reactie,s.

En meteen gevonden wat ik zocht wat een mazzel heb ik toch nogmaals hartelijke dank!!
goedemorgen mijn naam is Ben Gerritsen woonachtig in De Cocksdorp, Texel, bekendere naam op het eiland is Lange Ben.In De Cocksdorp heb ik een grote kiosk staan met eigen gemaakte frietes, snacks, vis en soft ijs.Ik ben net met pensioen maar nog veel in de kiosk te vinden!Ik heb na jaren weer mijn modelspoor hobby opgepakt N-spoor Fleischmann.Moeilijkheidsgraad en grote handycap daarbij vormt voor mij de Duitse taal in de gebruiksaanwijzingen.Iedereen heel veel plezier in de hobby,Grote Groet vanaf Texel!!