Forum DutchRoco > Evenementen - Belangrijke Data

Beurs in Houten (???)

(1/5) > >>

Martijn W:
Hoi,

Op 29 augustus a.s. staat er weer een beurs gepland in het welbekende Euretco beursgebouw in Houten. Een nogal -logisch- aangepaste beurs. Kaarten dienen bijvoorbeeld vooraf aangeschaft te worden. Meer info;

https://expohouten.nl/evenementen/modelspoorbeurs-12/

Het is natuurlijk nog maar de vraag of deze beurs überhaupt door zal gaan. De Corona maatregelen nemen juist weer toe ipv af op dit moment. Animo om naar Houten te gaan zal er -traditioneel- zeker zijn, maar ook nu anno 2020?

Hoe dan ook....

P.Heinst:
Martijn,

Er komen ook al berichten binnen dat diverse standhouders al hebben gemeld dat zij niet aanwezig zijn op 29 augustus.

Gr Piet

Martijn W:
Hallo Piet,

Las het ook inmiddels op BNLS. Het is ook bijna niet te doen, denk ik, met de regels die in acht moeten worden genomen. We zullen zien, het zal me niet verbazen als dit alsnog niet doorgaat. Ofschoon het ook een ideale test is voor de organisatie om te kijken hoe zoiets verloopt.

Gr.Martijn

Jan S:
Hallo Martijn en Piet,

Als we nu de ontwikkelingen zien van de virus toename in de drie gebieden van Nederland, en de school binnenkort open gaan, is de kans aanwezig dat de virus zich gaan verspreiding.

Ik mis die Beurs in Houten ook, maar ik neem geen risico onder de bezoekers die geen 1.5 meter beleid aan houden. Hoe vervelend dat ook is.
Ik wacht liever tot de vaccins er is.

M.v.g.

Jan S

Dirk Baas:
Martijn, Piet en Jan S,




Mijn idee.
Dan maar wat verdiepen in de beruchte handboeken  ;D .
En sparen! voor volgend jaar, hoop ik  ;) .




Gr,


Dirk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie