Auteur Topic: Nieuw lid  (gelezen 2265 keer)

Offline ErikMellen

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 7
  • Waardering: 0
Nieuw lid
« Gepost op: 2020-11-24, 20:29:12 »
Hallo allemaal,

ik ben Erik Mellen, een Antwerpse jong-gepensioneerde halve computernerd met belangstelling voor (digitale) treintjes.

Sinds een tweetal jaar de eerste stapjes gezet met enkele heel eenvoudige testbaantjes  en nu op weg naar een eerste 'echte' baan, weliswaar op beperkte grootte. Mijn belangstelling gaat hoofdzakelijk uit naar de zo volledige mogelijke automatisering. Mooie scenery kan ik best waarderen maar mijn hobby zit veel meer in het technische gedeelte.

Ik gebruik Roco HO Geoline (ja, ik weet het ondertussen...) , 3 loc's, een z21 centrale gekoppeld aan Digikeijs 4088's terugmelders en 4018 sturingen, enkele ingebouwde Roco digitale wisselsturingen en alles computercontrolled mbh RocRail software.

Greetzz, Erik

HO Geoline, z21 , Digikeijs 4088's terugmelders en 4018 sturingen, een paar Roco digitale wisselsturingen. RocRail software (W10)

Offline Martijn W

  • Wiki_Auteurs
  • Ervaren lid
  • *
  • Berichten: 813
  • Waardering: 8
  • R E S P E C T
    • De Werelden H0
Re: Nieuw lid
« Reactie #1 Gepost op: 2020-11-25, 17:16:51 »
Hoi Eric,

Welkom hier op het forum. Je zult je thuis voelen hier, het is veel techniek wat de klok slaat! Veel plezier.

Gr.Martijn
H0 Roco 2Rail digitaal. 2e baan in aanbouw, hardware voorbereiding TC Gold. Scenery adept.

@Flickr; "De Werelden H0" en vele andere modelspoor foto's
@Twitter; Vooral over modelspoor