Auteur Topic: Bezetmelders in beeld?  (gelezen 3214 keer)

Ton55

  • Gast
Bezetmelders in beeld?
« Gepost op: 2020-11-25, 19:48:08 »
Ik heb problemen met het in beeld krijgen van bezetmelders. Ik heb een DR4088LN-CS, met daar nog vier DR4088 CS melders, dat zijn er dus 80 in totaal. Maar hoe krijg ik ze in beeld? Weet ook niet of het aanmelden van de eerste melder gelukt is!

Mvg,
Ton...

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Bezetmelders in beeld?
« Reactie #1 Gepost op: 2020-11-25, 19:53:26 »
Ton,

Deze informatie is wel wat weinig, als je eerst eens wilt vermelden met welk soort systeem je werk zoals bv welke centrale en hoe je alles hebt aangesloten.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Ton55

  • Gast
Re: Bezetmelders in beeld?
« Reactie #2 Gepost op: 2020-11-27, 10:00:40 »
Sorry Piet,

Ging er vanuit dat dit forum alleen over de Z21 ging!

Ga direct mijn gegevens invoeren.

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Bezetmelders in beeld?
« Reactie #3 Gepost op: 2020-11-27, 11:16:09 »
Hallo Ton.

Toen het forum ongeveer 10 jaar geleden begon was het zo dat er alleen maar aan Roco en/of in combinatie met Rocomotion/traincontroller werd gedacht maar in tussen zijn er zoveel die met ander systemen en uitbreidingen werken dat daar ook vragen over zijn.
Hierdoor zal niet iedereen op vragen van alle systemen een passend antwoordt hebben maar er is meestal wel iemand die je kan helpen.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Ton55

  • Gast
Re: Bezetmelders in beeld?
« Reactie #4 Gepost op: 2020-11-27, 13:05:24 »
Piet,

Bedankt voor de uitleg. Heb mijn gegevens aangepast...

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Bezetmelders in beeld?
« Reactie #5 Gepost op: 2020-11-27, 20:53:08 »
Hoi Ton.

Ik zou mij eerst even moeten verdiepen is de situatie zoals jij die hebt, ik zelf gebruik geen itrain en ook loconet melders dus ben niet geheel op de hoogte.
Dus even afwachten of er nog andere zijn die wel daarmee werken en een oplossing kunnen geven.
Als er geen zijn dan zal ik kijken wat ik kan doen.

Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders