Auteur Topic: Schedule's samenvoegen  (gelezen 4691 keer)

Offline Aart

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 170
  • Waardering: 1
Schedule's samenvoegen
« Gepost op: 2020-12-26, 17:57:40 »
Hallo,

Ben nu bezig met TC Silver (Demo)
Is het mogelijk om 3 Schedule's samen te voegen en die dan achter elkaar af te werken.
In mijn geval dus eerst 3 dan 5 daarna 6.
Schedule 3,5 en 6 werken afzonderlijk prima, maar ik moet ieder Schedule met de hand starten.
Ben dus bezig geweest met Successors en de Schedule's 3,5,en 6 daarin gezet, maar het programma doet alleen Schedule 3 en daarna niets meer.
Heb al diverse malen het topic doorgelezen dat in Gold is beschreven http://www.dutchroco.nl/index.php?topic=1186.0 maar het kwartje wil nog niet vallen bij mij.
Heb ook het filmpje van Ruud op youtube bekeken https://www.youtube.com/watch?v=lUFM-zxeAeU&list=PLyC6aoYnRBZa8wmB0mXyYGjkb3050iUe6&index=45&ab_channel=Rudysmodelrailway

Is er iemand hier die mij kan en wil helpen hiermee?

Gr,
Aart


Roco z21 start + router, Digikeijs DR4088RB-CS, Digikeijs, DR4018.
TC Gold 9

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.243
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Schedule's samenvoegen
« Reactie #1 Gepost op: 2020-12-26, 21:19:23 »
Aart,

Je kunt de eigenschappen van een treinrit (schedule 3 ) openen door op de treinrit 3 te klikken (waar jij de rode pijl bi heb staan) en het onderwerp te kiezen dat nodig is, opvolgende ( in duits Nachvolger, ik gebruik geen Engels dus dat weet ik zo uit mijn hooft niet) en dan aan de linkerkant no5 aan te klikken en die toe te voegen (Hinzufugen) naar rechts en dan ok sluiten en vervolgens doe je dit ook met rit 5 waar je rit 6 aan toevoegt.

Als je nu rit 3 start en die komt op zijn eindbestemming en hij activeert dan de stopmelder dan zal rit 5 starten en als dan rit5 op zijn eindbestemming komt en de stopmelder activeert dan zal rit 6 starten. er zijn nog wel wat extra's mogelijk zoals het vertragen  van de start zodat hij niet gelijk start maar bv, pas na 10 sec maar dat zie je vanzelf en maar even uitproberen.

Gr Piet

hieronder zomaar een voorbeeld van rit 2.1 naar 4.4 en als opvolger rit 4.3 naar 5.2
« Laatst bewerkt op: 2020-12-26, 21:27:44 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Aart

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 170
  • Waardering: 1
Re: Schedule's samenvoegen
« Reactie #2 Gepost op: 2020-12-27, 05:59:41 »
@ Piet,

Piet jij bent de beste, hoe simpel kan het zijn. Het werkt ;D ;D ;D
Dank je wel Topper ;D ;D ;D

Gr,
Aart
Roco z21 start + router, Digikeijs DR4088RB-CS, Digikeijs, DR4018.
TC Gold 9