Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 3145 keer)

Offline Bert-Wouw

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
even voorstellen
« Gepost op: 2021-05-21, 14:45:06 »
Goede dag allen,
Ik ben een her-intredende hobbyist spoor N. Sinds 1968 al "begeistert" begonnen in mijn "jeugd" met Minitrix. Met tussenpozen bezig geweest tot medio 80-er jaren. Toen voorlopig met verpakte dozen gestopt in een mix van Minitrix, Fleischmann Piccolo en RocoN.
Nu de zaak aan het oppakken en tevens de stap naar de digitale wereld. Pak nu door met Fleischmann Piccolo aanwas en rails. Inmiddels de z21 wit versie ( niet start maar vrije versie) en een eerste vingeroefening met schakelen wissels met Digikeijs switches, loc's programmeren en aansturen via app.
volgende stappen komen maanden met oefenen, oa schakelen met bezetmelders proberen, stap erbij anyrail ( reeds begonnen met eerste ontwerp) voor ontwerpen, later met rocrail-besturen enz...

In het najaar eerste opbouw starten van nieuwe baan......6 locs en vele nog in bezit zijnde oudere attributen:)

In het forum zoek ik graag antwoorden op vragen die ik tegenkom en wellicht op zoek naar support op kwesties die ik niet weet op te lossen met bestaande antwoorden, topics.

veel model lol
Bert Mudde

Online Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 790
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2021-05-21, 19:20:38 »
Bert, Welkom.

Vragen? Stel ze gerust. Er is kennis aanwezig (breed!), dus is er ongetwijfeld wel een antwoord.

Veel plezier met de (N)ieuwe hobby.


Gr,

Dirk
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.