Auteur Topic: Even Voostellen  (gelezen 2961 keer)

Offline TakoF

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
Even Voostellen
« Gepost op: 2021-06-25, 09:56:04 »
Hallo allemaal, Ik ben Tako. Ik ben zojuist gestart met Digitaal rijden op n spoor met z21. Ik ben nog zoekende. Ik heb ook nog veel analoge treinen mij idee is om 2 banen parallel te laten rijden 1 digitaal en 1 analoog, Ik vind het zonde om de analoge treinen niet laten rijden. Analoog heb ik jarenlang verzameld, maar vanwege tijd gebrek en toen nog met kleine kinderen leek het mij niet handig om te starten, nu is de jongste 15 en ook geïnteresseerd leek het mij leuk om met hem samen een baan (dubbele) te gaan bouwen en veel plezier te beleven. Via deze website hoop ik, mocht ik vragen hebben, antwoorden te kunnen vinden.

Gr. Tako

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 790
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: Even Voostellen
« Reactie #1 Gepost op: 2021-06-25, 15:50:45 »
Welkom Tako,

't Kan misschien interessant zijn om analoge Loks om te bouwen.
Een eis daarbij, dat de Loks analoog goed rijden. Dan heeft het zin om om te bouwen.
Hoop op foto's/tekeningen van je (toekomstige) baan.

Gr,

Dirk
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.