Auteur Topic: Upgrade van TC Gold 8 naar 9 ??  (gelezen 2280 keer)

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Upgrade van TC Gold 8 naar 9 ??
« Gepost op: 2021-10-02, 07:48:58 »
Hallo medespoorders,

Ik heb wat meningen nodig.
Ik overweeg een upgrade van TC Gold 8 naar 9 te doen, vind het ook wel weer een aardig bedrag (101 euro).
Dus wat zijn jullie argumenten om toch de upgrade te doen, is het de upgrade waard?
Fijn weekend, Ad de Groot.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 399
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: Upgrade van TC Gold 8 naar 9 ??
« Reactie #1 Gepost op: 2021-10-02, 10:25:04 »
Goedendag Ab,

ik heb die stap ook gemaakt en heb daar geen spijt van. Ik ben nog volop met de opbouw van de baan bezig. je hebt meer mogelijkheden met TC 9 o.a een optie voor een overweg. de draaischijf weet ik niet of die ook in TC 8 zat maar in TC 9 zit die zeker. helaas door prive omstandigheden ligt de hobby opnieuw stil maar goed dat komt wel weer. Ja het is een hoop geld maar je krijgt een veel voor terug. de andere kant is als het niet nodig hebt is het zonde van het geld. 
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline abadegroot

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Waardering: 0
  • Rechtsaf of Linksaf
Re: Upgrade van TC Gold 8 naar 9 ??
« Reactie #2 Gepost op: 2021-10-03, 14:08:18 »
Hallo Arie,
Bedankt voor je input helaas geen andere inputs.
Hoop dat je snel je hobby weer kan oppakken, groeten Ad.
Fleischmann N en Kato N schaal met 1 multimaus pro en Multizentrale pro als digital systeem.
Software Rocomotion en Train-controller Gold 8.0. als besturing en Rocomotion 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders plus andere Littfinski decoders.