Auteur Topic: Decoder uitlezen  (gelezen 8001 keer)

Online P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ****
  • Berichten: 2.247
  • Waardering: 28
    • home page
Re: Decoder uitlezen
« Reactie #15 Gepost op: 2022-02-23, 19:43:09 »
Hans,
Dit is normaal  wat je moet doen als je een lok die ook bij railvoertuigen staat waarvan je het rijders (cv1) hebt verander  dan moet je dit ook nog de lok bij railvoertuigen van datzelfde adres voorzien.
Dit is bij de rode muis ook zo, als je bij een lok die ook in de bibliotheek staat het rijadres veranderd dan moet je dat daarna ook bij de lok in de bibliotheek dit adres wijzigen in dat adres.
Als je een adres in de lok wijzigde dan gaat dat niet automatisch in de railvoertuigen of de bibliotheek maar dat moet je dan nog zelf doen
Gr Piet
« Laatst bewerkt op: 2022-02-23, 19:46:05 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Hansw

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 498
  • Waardering: 0
Re: Decoder uitlezen
« Reactie #16 Gepost op: 2022-02-23, 19:52:25 »
Piet  , bedankt voor de duidelijke uitleg 
Maar ondanks dat ik dat niet had aangepast een op een kon ik toch  de Lok bedienen met de App  en dat vond ik vreemd
Maar ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben

Mvg Hans 
Roco  z21  met Roco line met bedding  met voornamelijk stoomloks  ( Roco , Brawa en Trix )  en een tweede analoge  baan met Roco Geoline  rails