Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 2595 keer)

Offline Ghossie

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Waardering: 0
Even voorstellen
« Gepost op: 2023-01-29, 18:41:07 »
Ik ben Koos 57 getrouwd en uit Schoonebeek.
Mijn dagelijkse leven bestaat vooral uit dialyseren.
Sinds kort weer begonnen met wat treinen.
Heb een gebruikt Roco digitale baan en een Roco analoge baan.
Ik heb een slechte start gemaakt aangezien ik mijn nieuwe digitale loc per ongeluk van de tafel tikte.
Gelukkig kon iemand die al jaren deze hobby had hem repareren met een oud treinstel.
Verder heb ik de NS2207 met licht en geluid besteld. Ik wil namelijk de olietrein van vroeger in Schoonebeek na maken en ook de opslag en het olie perron.
Hopelijk ook iemand in de buurt die me wat kan helpen met het programmeren van de multimaus.

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 784
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 2023-01-30, 11:07:52 »
Welkom Koos,

Als herintreder zul je merken, dat er nogal wat veranderd is:digitaal vs analoog, mixed bouw (papier en pvc, 1950) vs laser snijden etc.
Dit alles kan de nodige vragen opwerpen, maar daar is dit forum voor, met de nadruk op ROCO/Fleischmann producten en ZIMO zaken. Ook TC is hier goed vertegenwoordigd.
Kortom vragen: stel ze!
Ik kan mij voorstellen, dat tijdens het dialyseren je je zinnen wilt verzetten en dan is de treinenhobby een welkome afleiding.
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.