Auteur Topic: Inbouw verlichting Roco wagons TOUROPA  (gelezen 2783 keer)

Offline Hansw

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 498
  • Waardering: 0
Inbouw verlichting Roco wagons TOUROPA
« Gepost op: 2023-02-16, 13:52:25 »
Beste , ik heb uit 2006  een ROCO startset 41255   LOK 03.10 met  3 TOUROPA wagons en een speisewagen
Nu wil ik daar graag Ledstrips inbouwen maar kan op de Roco site geen gegevens meer vinden of deze wagons zijn voorbereid voor verlichting en welke Led strip er in past van ROCO of een ander merk
Ik heb wel nog een instructieblad gevonden hoe je de kap er af kan halen daar staat dat je die er af kan schuiven ( naar links of rechts schuiven ) maar ik kan niet zien of je eerst iets moet los schroeven.

Mvg Hans     

Ps   Ik heb zitten slapen op de achterkant van het instructie blad staat dat je artikel 40320 voor verlichting moet gebruiken maar dat zijn gewone lampjes  ; ik wil graag een ledstrip die je eenvoudig kan aansluiten  ( alleen solderen ) omdat ik A technisch ben .   
« Laatst bewerkt op: 2023-02-16, 14:02:08 door Hansw »
Roco  z21  met Roco line met bedding  met voornamelijk stoomloks  ( Roco , Brawa en Trix )  en een tweede analoge  baan met Roco Geoline  rails

Offline denobis

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 834
  • Waardering: 16
  • Ik rijd met iTrain, dinamo,roco,piko.pbmodels etc.
Re: Inbouw verlichting Roco wagons TOUROPA
« Reactie #1 Gepost op: 2023-02-16, 14:08:58 »
Goede middag kan je 1 advies geven Martin Domburg heeft strips van train o matic zowel met als zonder decoder in diverse uitvoeringen.(dts)
Zijn goed en niet te duur.
Gr
Hans
Momenteel bezig met Scenery.

Met vriendelijke groet
Hans