Auteur Topic: Roco Draaischijf Wil niet goed werken via koploper  (gelezen 2229 keer)

Offline Johnvdberg

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 3
  • Waardering: 0
Roco Draaischijf Wil niet goed werken via koploper
« Gepost op: 2023-04-09, 12:42:20 »
Beste,

Ik heb in mijn baan de Roco Draaischijf helaas krijg ik deze niet naar behoren werkend via de computer met koploper.
Ik zal proberen mijn probleem uit te leggen:

Spoor 1: gaat goed (zowel via de software van de DR5052 als via koploper)
Spoor 2: gaat goed (zowel via de software van de DR5052 als via koploper)
Spoor 3: Stopt de brug halverwege het spoor (midden van de brug aan 1 spoorstaaf
Spoor 4: gaat goed (zowel via de software van de DR5052 als via koploper)
Spoor 5: gaat goed (zowel via de software van de DR5052 als via koploper)
Spoor 6: Slaat die over (zowel via de software van de DR5052 als via koploper)
Spoor 7: Wordt doordat die spoor 6 overgeslagen heeft ineens spoor 6 waardoor me sporenplan dus niet meer klopt.
Spoor 8: Idem aan spoor 7
Spoor 9: Idem Aan spoor 7
Spoor 10: Idem aan spoor 7
Spoor 11: Via de software van de DR5052 wel maar niet via koploper Blijkt niet meer te bestaan volgens koploper want brug blijft stilstaan.
Spoor 12 t/m 16: werken wel via de software van de DR5052 maar niet meer via koploper.

Ik hoop dat er iemand is die het een beetje begrijpt want ik heb geen idee hoe ik het beter moet uitleggen, Voor de zekerheid heb ik er meerdere plaatjes bij gedaan van de draaischijf.
De nummers staan wel in het overzicht van de foto van de baan (1ste foto) maar moet je alleen even inzoomen om ze te kunnen lezen.

Mocht er iemand toevallig in de buurt van zoetermeer woonachtig zijn en willen komen assisteren met het probleem op te lossen, hou ik mij heel graag aanbevolen, Want ik weet niet meer hoe ik het werkend krijg.

Groetjes
een klein beetje wanhopige modelbouwer
John