Auteur Topic: Even voorstellen (nog een herintreder)  (gelezen 2603 keer)

Offline Andrew Harijgens

  • Nieuw lid
  • *
  • Berichten: 8
  • Waardering: 1
Even voorstellen (nog een herintreder)
« Gepost op: 2023-04-16, 22:53:11 »
Beste mede hobbyisten,
Ik ben Andrew Harijgens, 57 jaar en woonachtig in Bergen op Zoom. In mijn jeugd was ik al verknocht aan de modeltrein. Ik herinner me nog de startset van Fleischmann die de goed heilig man kwam brengen. Later werd die nog aangevuld met diverse Lima sets. In mijn twintiger jaren heb ik nog veel met analoge elektronica geprutst om iets van treinbeïnvloeding te laten plaatsvinden. Rond mijn 25ste ging het rollend materieel in een doos naar zolder en zijn de rails verkocht. Nu, zoveel jaren later begon het weer te kriebelen. Ik beleef weer ontzettend veel plezier aan onze geweldige hobby. Momenteel leg ik de laatste hand aan het schaduwstation. Ik rij met de Z21 en gebruik nu vooral de Z21 app op de iPad, omdat ik nu nog meer onder de baan lig dan er boven hang. Op termijn zal de besturing via Rocrail verlopen. Mijn ambitie is een midden-Europese baan met bergen in tijdperk 4.   

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 797
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: Even voorstellen (nog een herintreder)
« Reactie #1 Gepost op: 2023-04-17, 10:26:35 »
Welkom Andrew bij deze club van (merendeels) herintreders,


Je bent al lekker bezig, dus je helpen starten lijkt mij niet nodig😉.
Maar, vragen, stel ze gerust hier. Er is altijd wel iemand, die je wilt helpen.

Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.