Auteur Topic: Ebay.de  (gelezen 2443 keer)

Offline Hansw

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 498
  • Waardering: 0
Ebay.de
« Gepost op: 2023-05-11, 19:53:00 »
Beste , ik was altijd in de veronderstelling dat dit een soort Markplaats was  voor particulieren en internetwinkels  . Maar ik zie steeds vaker gerenormeerde modeltreinwinkels die nieuwe treinen verkopen met de optie biedingen  .Als je op hun eigen winkelsite  kijkt rekenen zij de reguliere prijs.  Ik heb hier zelf geen ervaring mee . Mijn vraag is nu : Zit je vast aan een bieding op EBAY

Mvg Hans     
Roco  z21  met Roco line met bedding  met voornamelijk stoomloks  ( Roco , Brawa en Trix )  en een tweede analoge  baan met Roco Geoline  rails

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 402
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: Ebay.de
« Reactie #1 Gepost op: 2023-05-12, 07:56:18 »
"zit je vast aan je aanbieding".`

Hans ik heb daar geen ervaring mee. Wel heb ik wel bouwpakketten (modelbahnshop Lippe) in Duitsland gekocht maar nooit locomotieven. Wel een paar treinen rechtstreeks bij Artitec gekocht maar wie doet dan het eventuele onderhoud? Voor mezelf heb ik besloten treinen en of locomotieven bij mijn vaste winkelier te kopen. Mijn ervaring daar is dat hij een heel goede service biedt. Terwijl deze winkelier ook nog eens problemen voor de fabrikanten Roco/Fleischmann en Märklin oplost. Kennelijk weten meer mensen dat want hij heeft ontzettend veel reparatieverzoeken. Is vaak goedkoop geen duurkoop?   
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline Hansw

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 498
  • Waardering: 0
Re: Ebay.de
« Reactie #2 Gepost op: 2023-05-12, 16:31:14 »