Auteur Topic: interessante infodagen 2023  (gelezen 5586 keer)

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 797
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
interessante infodagen 2023
« Gepost op: 2023-07-17, 11:49:35 »
Hoewel niet direct ROCO/FLEISCHMANN/ZIMO toch dit bij Huider in Heerhugowaard:


"Op 14 oktober, tijdens onze grootste open dag van dit jaar, hebben wij tevens presentaties van de fabrikanten Märklin en Noch. Technici van Märklin demonstreren de digitale besturing en nemen daarvoor de nieuwste artikelen mee. Van Noch wordt het gebruik van de "Grassmaster" en toepassing van landschapsartikelen gedemonstreerd. Vrije inloop de gehele dag (10-17u)."
[/color]
[/color](Uit Nieuwsbrief Huider)[/size][/color][/size]M.n. De Noch producten en de Märklinisten.[/color]
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.

Offline denobis

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 847
  • Waardering: 16
  • Ik rijd met iTrain, dinamo,roco,piko.pbmodels etc.
Re: interessante infodagen 2023
« Reactie #1 Gepost op: 2023-07-17, 13:06:38 »
Jammer voor mij te ver weg.
Momenteel bezig met Scenery.

Met vriendelijke groet
Hans

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 797
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: interessante infodagen 2023
« Reactie #2 Gepost op: 2023-07-17, 13:35:28 »
Zeker, kleine 100 km.
Huider heeft wel een paar leuke activiteiten (kijk eens bij huider.nl).
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ******
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re: interessante infodagen 2023
« Reactie #3 Gepost op: 2023-09-20, 13:03:30 »
Z21 Infotag -

23.09.2023

V.O.F. Domburg Train Support

Fokko Kortlanglaan 2A

NL-3853KG Ermelo

De info is niet thuis (winkel) maar aan de Leuvenemseweg in Ermelo, militair tehuis bij de kazerne (KMT )


Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ******
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re: interessante infodagen 2023
« Reactie #4 Gepost op: 2023-09-20, 13:05:11 »
Z21 Infotag -

28.10.2023

H. Muilwijk

Langendyk 89 A

NL-4201CG Gorinchem
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline P.Heinst

  • Administrator
  • Veteraan
  • ******
  • Berichten: 2.250
  • Waardering: 28
    • home page
Re: interessante infodagen 2023
« Reactie #5 Gepost op: 2023-09-20, 13:06:48 »
voor modelspoorders in het zuiden van het land, net over de grens

Z21 Infotag - 11.11.2023

Modellbahn-Cent. Hünerbein OHG

Markt 11-15

D-52062 Aachen

En ook een maandje later

Z21 Infotag - 14.12.2023

Modellbahn-Service Bohnen

Steinstr. 56

D-52080 Aachen
« Laatst bewerkt op: 2023-09-20, 13:08:43 door P.Heinst »
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline Dirk Baas

  • Ervaren lid
  • ****
  • Berichten: 797
  • Waardering: 12
  • Ik vertel niet in welk wagonnetje mijn geld zit.
Re: interessante infodagen 2023
« Reactie #6 Gepost op: 2023-09-20, 13:13:30 »
Nu we toch bezig zijn😉,

14 oktober bij Huider open dagvan 9:30 - 17:00 uur,  + demo's van Märklin digitaal en Noch landschapsbouw en banen van verenigingen.

M. de Klerkweg 10
1703 DK Heerhugowaard
Gr,

"Malle Pietje" 🤨 Volgens mijn vrouw)
🚂

DCC X-Bus, SPROG II/Decoder pro, 10761, mod I en mod II + Multimaus, Maus R2/3🙀 🚂. Begonnen met een houten duwtrein, daarna met opwindtreinen (Märklin en Bing), na deze opwindend periode op elektrische treinen (3-rail en LIMA/JOUEF) overgestapt en via een uitstapje naar LGB over op ROCO DCC.
Binnenkort aan de rollator.
Nu bezig met drie modulebakken, waarvan één als fiddle-yard wordt ingericht.

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 402
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: interessante infodagen 2023
« Reactie #7 Gepost op: 2023-09-21, 10:20:47 »
Dank Piet voor de info.

kan ik 28 oktober bij Rene Muilwijk eens aan Roco vragen waar de Turncontrol blijft. bij andere zaken zie ik hem inmiddels al wel weer in de (web)winkel. Maar bij Rene nog niet.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline ArievH

  • Forum lid
  • ***
  • Berichten: 402
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: interessante infodagen 2023
« Reactie #8 Gepost op: 2023-10-09, 20:52:08 »
De ROCO info bij René Muilwijk in Gorinchem wordt gehouden op 28 oktober in het Gorinchems museum. Muilwijk modelbouw heeft daar een modelbaan ter gelegenheid van de expositie XXX in kunst en miniaturen. René heeft daar een Märklinbaan met heel oude märklin treinen uit zijn eigen prive collectie. Op zaterdag is de märklinbaan in actie en wordt hij bij toerbeurt bediend door mensen van de club. Het is bij mij om de hoek dus hoop ik er zeker heen te gaan. Kunnen we de mensen van ROCO ook eens naar de productie vragen.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.