Forum DutchRoco > Evenementen - Belangrijke Data

Impressie digitale infodagen Ermelo

(1/2) > >>

denobis:
Vandaag naar Ermelo geweest.
Evenement was georganiseerd door Domburgs Train Support.
Net zoals voorgaande jaren interessant en leerzaam.
Helaas word het evenement ondergesneeuwd door eigen succes.
Het was rond 11 uur zo druk dat je bijna niet meer kon lopen laat staan vragen stellen.
Door de vele deelnemers en bezoekers word de locatie waar het gehouden word veel te klein.
Er was dan ook veel te zien.

P.Heinst:
Hoi, ook even naar Ermelo geweest en met Thea en Hans nog even gebabbeld, maar zoal Hans al aangaf , veel te kleine zaal voor het totaal van de deelnemers, wel druk maar minder gezellig zowel voor de bezoekers al deelnemers.
Gr Piet

Hansw:
Beste, ik was om 13.30  uur in Ermelo , jammer genoeg kon ik Piet en Hans niet vinden . Gevraagd aan de mensen bij de stand van Domburg  maat die zei ik zie zoveel gezichten .
Het was niet zo erg druk meer .
In gevolg meld ik het eerst zodat we elkaar niet mislopen .

Mvg Hans

denobis:
Beste Hansw.
Wij waren rond 12 uur al weer weg.
Het was veel te druk.
We waren er al om 9.45 toen was het nog te doen.
Maar na 11 uur werd het een gekkenhuis en daar kan mijn vrouw niet tegen (herseninfarct gehad).

Hansw:
Hans, dat is natuurlijk erg storend voor je vrouw  , maar die drukte op dat uur  kon je ook niet vooraf weten .

Ik had mijn Z21 meegenomen om te laten updaten maar daar hadden ze zelfs geen tijd voor .
Ik heb wel een tijdje met een Belgische man gesproken bij de ESU stand die had bij Marklin gewerkt maar is daar weg gegaan omdat de communicatie intern nog al schortte

Mvg Hans   

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie