Auteur Topic: z21 app, alleen rij bediening zichtbaar  (gelezen 60 keer)

Offline Ad

• Nieuw lid
  • *
  • Waardering: 0
z21 app, alleen rij bediening zichtbaar
« Gepost op: 2026-07-09, 13:10:13 »
Hallo, ik kan in de z21 app alleen de loc laten rijden maar waar links in het scherm  allerlei functies zichtbaar moeten zijn is het leeg.
Wie weet  de oplossing ?

Offline ArievH

• Forum lid
  • Waardering: 5
  • Geleidt door de Bovenleiding
Re: z21 app, alleen rij bediening zichtbaar
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 13:44:52 »
Beste Ad,

heb je een afbeelding van wat je op je scherm ziet?
Ik heb de Z21 (zwart) maar gebruik de app eigenlijk niet.
ik moet de I-pad eerst opladen om naar de app te gaan.
Met vriendelijke groet,
Arie,

Roco Z21 (zwarte), (Rode) Multimaus, Fleischmann, TrainController Gold, Digitrax, Digikeijs,  baan in opbouw.

Offline P.Heinst

• Administrator
  • Veteraan
  • Waardering: 29
    • home page
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 15:26:52 »
Hoi Ad  ook ik gebruik de app ook niet maar toch maar even een vraag,
Heb je bij de lok wel al je functie die mogelijk zijn bij de loknwel ingevoerd, deze moet je wel handmatig ingeven en gaan niet automatisch als je de lok hebt ingegeven in je plan
Gr Piet
Roco rijder met 1 multimaus pro en multimaus als slave, RouteControl,  Multizentrale pro en Z21 als digitalesysteem/versterker, 4x booster, remgenerator en Rocomotion en Train-controller Gold 10.0 laatste versie als besturing en Roco 10785 als terugmeldsysteem samen Littfinski bezetmelders

Offline trikers

• Forum lid
« Reactie #3 Gepost op: Vandaag om 10:48:48 »
Beste Ad, als je een loc op zoekt in de database en opslaat staan alle gegevens gelijk in de app, komt de loc niet voor in de database zal je de functies zelf in moeten voeren even wat werk maar de moeite waard. Met vriendelijke groet Henk

Offline Ad

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #4 Gepost op: Vandaag om 18:52:05 »
Hallo allemaal, dank voor jullie reacties, ik ben iets verder, een filmpje gevonden op youtube waaruit bleek dat ik in de app nog wat moest doen nadat ik het artikel nummer had ingegeven, de roco router had ik gekocht op aanraden van de winkel omdat het "makkelijker" zou zijn dan met de multimaus. Het blijkt nu dat er nog steeds functies zijn die niet werken, zoals volume harder zachter zetten, hoorn zit op een andere plek, je zou zeggen dat het nieuw uit de doos zou moeten werken ? Volume is in de winkel op een andere besturing zachter gezet, nu ik dit in de app nog iets zachter wilde zetten ging het volume weer helemaal open en kan ik het niet meer zachter zetten. Als dat nieuw uit de doos al zo gaat, wat moet het dan gaan worden als ik nog eens zelf een decoder in wil bouwen ?